Mobilizujeme.cz

Trendy: jak vybrat telefon | nový Android P | placení telefonem | Xiaomi Mi 8 | Android Oreo aktualizace | budoucnost? | malý iPhone

Samsung zjednodušil pravidla pro řešení reklamací

  |  3 komentáře  |  autor: Jindřich Srb

Samsung s platností od května zjednodušil pravidla pro řešení reklamací vadných či nesprávně dodaných produktů oficiálně distribuovaných na český a slovenský trh.

Díky novým pravidlům dochází ke zjednodušení reklamačního řízení jak pro koncové uživatele, tak i pro prodejce. K uplatnění záruční reklamace u prodejce nebo servisního střediska je nyní nezbytné doložit pouze jeden řádně vyplněný doklad, z níže uvedených:

• řádně vyplněný záruční list SAMSUNG
• strojově vytištěný prodejní doklad (paragon), obsahující model výrobku
• strojově vytištěná faktura, obsahující model výrobku

V případě uplatnění záruční reklamace mobilního telefonu, zakoupeného u mobilního operátora, postačí pro vyřízení reklamace, předložit prodejní doklad nebo fakturu se strojově vytištěným IMEI číslem nebo řádně vyplněný operátorský záruční list obsahující IMEI kód mobilního telefonu.

Díky úpravě pravidel pro řešení reklamací produktů Samsung oficiálně distribuovaných na český a slovenský trh tak dochází ke zpohodlnění celého reklamačního procesu.

ČLÁNKY:

Diskuze

3
Komentujte

avatar
2 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
JerryJoshua Recent comment authors
nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Joshua
Joshua

Dobrý den, pravidla pro vyřizování reklamací zboží jsou jasně vymezeny v občanským zákonníku (pokud není zákazník podnikatel). Prodejce si nemůže určovat vlastní pravidla, pokud reklamaci uplatňujeme v zákonné záruční lhůtě (většinou 24 měsíců). Pokud jde o doklady potřebné k uplatnění reklamace, musíte prodejci doložit pouze to, že byl výrobek zakoupený u něj a kdy. Jestli datum zakoupení doložíte prodejním dokladem nebo záručním litem je pouze na Vás. Stejně tak můžete reklamovat také na základě výpisu z bankovního účtu, svědectví svědka (může mít nejistý výsledek i v případě soudního sporu) apod. Pokud Vám prodejce reklamaci odmítně příjmout, okamžitě se obraťte na… Číst vice »

Joshua
Joshua

Jinak co se týče záručního listu, povinnost jeho vydání opět upravuje Občanský zákoník (§ 620), který vymezuje jeho obsah. Pokud si jej vystavit nenecháte, tedy jej nemáte, Vaše práva týkající se reklamací nezanikají. Z hlediska prodejci často používaného sloganu „k reklamaci je zapotřebí řádně vyplněný záruční list“, což vzhledem k tomu, že jej vyplňuje prodejce považuji za docela absurdní, je obsah záručního listu vymezen také pod výše uvedeným paragrafem, podle kterého záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, jeho identifikační číslo, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu. Znění je zakončeno… Číst vice »

Jerry
Jerry

článek není přesný, v záručních podmínkách Samsungu je psáno:záruční list, nebo strojově vydaná účtenka. Sériové číslo na výrobku musí být čitelné.
Nikde není psáno, že má být na účtence model! Nikde není psáno nic o IMEI nebo SN na účtence! A opět nikomu nevadí, že Sasung si dělá zákony sám…

Tip: Chcete hlasovat v diskuzi? Nejdříve se musíte přihlásit, či registrovat
Huawei Nova 3i: bestie střední třídy s Kirinem 710

Huawei Nova 3i: bestie střední třídy s Kirinem 710

VČERA  |  Tomáš Rajnoch  |  diskuze (0)

Dnešní den představilo Huawei v Číně novinku s názvem Nova 3. Není to však jediný kousek, který nám zde ukázala. Čínská…

V celé své kráse. Modrý Note 9 opravdu dostane žlutý S Pen

V celé své kráse. Modrý Note 9 opravdu dostane žlutý S Pen

VČERA  |  Vlastimil Šlosar  |  diskuze (0)

Představení Samsungu Galaxy Note 9 se nezadržitelně blíží a tím se nám zvyšuje i počet úniků. Nedávno uniklá fotografie plakátu tohoto…

Google dostal od Evropské komise rekordní pokutu

Google dostal od Evropské komise rekordní pokutu

VČERA  |  Jakub Mokříš  |  diskuze (1)

Evropská unie se opět předvedla ve skvělém světle. Dala Googlu pokutu za zneužívání dominantního postavení. Kdo by to byl řekl, že…

Mobilní zobrazení