Mobilizujeme.cz

Samsung zjednodušil pravidla pro řešení reklamací

  |  3 komentáře  |  autor:

Samsung s platností od května zjednodušil pravidla pro řešení reklamací vadných či nesprávně dodaných produktů oficiálně distribuovaných na český a slovenský trh.

Díky novým pravidlům dochází ke zjednodušení reklamačního řízení jak pro koncové uživatele, tak i pro prodejce. K uplatnění záruční reklamace u prodejce nebo servisního střediska je nyní nezbytné doložit pouze jeden řádně vyplněný doklad, z níže uvedených:

• řádně vyplněný záruční list SAMSUNG
• strojově vytištěný prodejní doklad (paragon), obsahující model výrobku
• strojově vytištěná faktura, obsahující model výrobku

V případě uplatnění záruční reklamace mobilního telefonu, zakoupeného u mobilního operátora, postačí pro vyřízení reklamace, předložit prodejní doklad nebo fakturu se strojově vytištěným IMEI číslem nebo řádně vyplněný operátorský záruční list obsahující IMEI kód mobilního telefonu.

Díky úpravě pravidel pro řešení reklamací produktů Samsung oficiálně distribuovaných na český a slovenský trh tak dochází ke zpohodlnění celého reklamačního procesu.

ČLÁNKY:
LG Q6 je bezrámečkový telefon pod 10 tisíc. Známe i dostupnost

LG Q6 je bezrámečkový telefon pod 10 tisíc. Známe i dostupnost

DNES  |    |  diskuze (1)

Na český trh oficiálně míří očekávaný a poměrně dost zajímavý smartphone jihokorejského výrobce. Nové LG Q6 přináší zejména prémiový bezrámečkový design –…

Dočkáme se modulárního smartphonu od Samsungu?

Dočkáme se modulárního smartphonu od Samsungu?

DNES  |    |  diskuze (0)

Svůj modulární telefon má již několik společností. Patří mezi ně například Motorola nebo LG. Oba výrobci přišli s odlišným řešením modularity. Některé…

Microsoft se opět snaží "modernizovat" Skype pro iPhone

Microsoft se opět snaží „modernizovat“ Skype pro iPhone

DNES  |    |  diskuze (0)

Nedávno jsem zkritizoval Microsoft za jeho přístup ke Skypu. Jak je pro redmondského giganta typické, dokud se tento jednoduchý a populární komunikační…

Mobilní zobrazení