Mobilizujeme.cz

Trendy: jak vybrat telefon | Huawei P20 | malý iPhone | superphone budoucnosti | čínské telefony | Android Oreo aktualizace

Samsung zjednodušil pravidla pro řešení reklamací

  |  3 komentáře  |  autor: Jindřich Srb

Samsung s platností od května zjednodušil pravidla pro řešení reklamací vadných či nesprávně dodaných produktů oficiálně distribuovaných na český a slovenský trh.

Díky novým pravidlům dochází ke zjednodušení reklamačního řízení jak pro koncové uživatele, tak i pro prodejce. K uplatnění záruční reklamace u prodejce nebo servisního střediska je nyní nezbytné doložit pouze jeden řádně vyplněný doklad, z níže uvedených:

• řádně vyplněný záruční list SAMSUNG
• strojově vytištěný prodejní doklad (paragon), obsahující model výrobku
• strojově vytištěná faktura, obsahující model výrobku

V případě uplatnění záruční reklamace mobilního telefonu, zakoupeného u mobilního operátora, postačí pro vyřízení reklamace, předložit prodejní doklad nebo fakturu se strojově vytištěným IMEI číslem nebo řádně vyplněný operátorský záruční list obsahující IMEI kód mobilního telefonu.

Díky úpravě pravidel pro řešení reklamací produktů Samsung oficiálně distribuovaných na český a slovenský trh tak dochází ke zpohodlnění celého reklamačního procesu.

ČLÁNKY:

Diskuze

Komentujte

avatar
nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Joshua
Joshua
Dobrý den, pravidla pro vyřizování reklamací zboží jsou jasně vymezeny v občanským zákonníku (pokud není zákazník podnikatel). Prodejce si nemůže určovat vlastní pravidla, pokud reklamaci uplatňujeme v zákonné záruční lhůtě (většinou 24 měsíců). Pokud jde o doklady potřebné k uplatnění reklamace, musíte prodejci doložit pouze to, že byl výrobek zakoupený u něj a kdy. Jestli datum zakoupení doložíte prodejním dokladem nebo záručním litem je pouze na Vás. Stejně tak můžete reklamovat také na základě výpisu z bankovního účtu, svědectví svědka (může mít nejistý výsledek i v případě soudního sporu) apod. Pokud Vám prodejce reklamaci odmítně příjmout, okamžitě se obraťte na… Číst vice »
Joshua
Joshua
Jinak co se týče záručního listu, povinnost jeho vydání opět upravuje Občanský zákoník (§ 620), který vymezuje jeho obsah. Pokud si jej vystavit nenecháte, tedy jej nemáte, Vaše práva týkající se reklamací nezanikají. Z hlediska prodejci často používaného sloganu „k reklamaci je zapotřebí řádně vyplněný záruční list“, což vzhledem k tomu, že jej vyplňuje prodejce považuji za docela absurdní, je obsah záručního listu vymezen také pod výše uvedeným paragrafem, podle kterého záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, jeho identifikační číslo, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu. Znění je zakončeno… Číst vice »
Jerry
Jerry

článek není přesný, v záručních podmínkách Samsungu je psáno:záruční list, nebo strojově vydaná účtenka. Sériové číslo na výrobku musí být čitelné.
Nikde není psáno, že má být na účtence model! Nikde není psáno nic o IMEI nebo SN na účtence! A opět nikomu nevadí, že Sasung si dělá zákony sám…

Tip: Chcete hlasovat v diskuzi? Nejdříve se musíte přihlásit, či registrovat
Huawei pracuje na virtuálním asistentovi, který rozpozná emoce

Huawei pracuje na virtuálním asistentovi, který rozpozná emoce

VČERA  |  Tomáš Rajnoch  |  diskuze (0)

Ve smartphonech jsou stále oblíbenější virtuální asistenti. A to hlavně z důvodu, že zjednodušují práci uživatele s telefonem. A jak se…

Recenze Vernee X: obrovitý smartphone se třídenní výdrží

Recenze Vernee X: obrovitý smartphone se třídenní výdrží

VČERA  |  Jakub Mokříš  |  diskuze (1)

Pokud pomineme ty úplně nejlevnější telefony, tak první zařízení, o kterých má smysl při koupi uvažovat, začínají na zhruba šesti až…

Podle analytika se blíží konec iPhone X. Apple má jiné plány

Podle analytika se blíží konec iPhone X. Apple má jiné plány

VČERA  |  Radek Chlup  |  diskuze (1)

Analytik Neil Campling ze společnosti Mirabaud Securities si myslí, že letos bude špičkový model od Applu – iPhone X, stažen. Firma, která Apple…

Mobilní zobrazení