Mobilizujeme.cz

Trendy: jak vybrat telefon | Android 9 Pie | placení telefonem | Xiaomi Mi 8 | Android Oreo aktualizace | budoucnost? | malý iPhone

Samsung: Prodali jsme 38 milionů kusů Galaxy Note

  |  1 komentář  |  autor: Petr Dolanský

Samsung ještě ani nezačal prodávat Galaxy Note 3 a už se chlubí informacemi ohledně množství prodaných smartphonů Galaxy Note, jakoby nemohl počkat na „kulatější“ statistiku.

Informaci uvedl přímo CEO korejské společnosti, JK Shin, který o této skutečnosti promluvil na setkání s novináři během berlínského veletrhu IFA 2013. Původní Galaxy Note a Galaxy Note II dohromady zaznamenaly více než 38 miliónů prodaných kusů po celém světě.

galaxy-note-3

Shin zároveň doufá, že nadcházející model Galaxy Note 3 „přeprodá“ druhý díl prozatím trojdílné skládačky, která dělá Samsungu nemalé zisky. Očekává, že o Galaxy Note 3 bude mnohem větší zájem.

Tip: Přečtěte si naše první dojmy z veletrhu IFA 2013 na Galaxy Note 3 a Galaxy Gear.

zdroj: phonearena

ČLÁNKY:, ,

Diskuze

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
Lenek Recent comment authors
nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Lenek
Lenek

Neprodali – dodali!

Tip: Chcete hlasovat v diskuzi? Nejdříve se musíte přihlásit, či registrovat
Jak vypadá v praxi detekce pádů u nových Apple Watch?

Jak vypadá v praxi detekce pádů u nových Apple Watch?

DNES  |  Filip Matějka  |  diskuze (0)

Apple Watch čtvrté generace přinesly nejen nový design, ale také užitečné funkce. Jednou z nich je například takzvaná detekce…

Nubia Z18S nabídne druhý displej na zádech pro selfie

Nubia Z18S nabídne druhý displej na zádech pro selfie

VČERA  |  Vlastimil Šlosar  |  diskuze (0)

Doba zužování rámečků kolem displeje pomalu finišuje a výrobci se snaží docílit 100% podílu displeje vůči přední straně. Většinu…

Nejapný vtip? Huawei dává k nákupu nových iPhonů powerbanku

Nejapný vtip? Huawei dává k nákupu nových iPhonů powerbanku

VČERA  |  Tomáš Rajnoch  |  6 komentářů

Konkurenční boj mezi výrobci je neúprosný. Každá možnost, jak se zviditelnit na úkor konkurence, společnosti vítají s otevřenou náruční.…

Mobilní zobrazení