Téma asijské mytologie ve videoherním světě aktuálně velmi táhne a dokazuje to i poslední megahit zasazený do tohoto období, Black Myth: Wukong. Ten byl hráči přijat s obrovským nadšením a nyní se hře povedlo překonat jeden velký milník. Díky prodejům za první měsíc se stává z tohoto akčního RPG jedna z nejúspěšnějších her roku.
Hra Black Myth: Wukong je zasazena do čínské mytologie a pojednává o slavném Opičím králi, který je dobře známý i v našich, potažmo západních, končinách. Hra vyšla v druhé polovině srpna, na konzoli PlayStation i na PC a o něco později pak dorazí také na Xbox (datum vydání není známé).
Black Myth: Wukong byl přijat opravdu velmi dobře, a to jak hráčskou komunitou, tak novináři a začal překonávat všemožné rekordy. Na Steamu se konstantně drží v první pětici nejhranějších her a aktuálně má zaděláno na jeden z nejúspěšnějších počinů tohoto roku.
Čtěte také: Funkce Circle to Search již není exkluzivní. Přichází na další smartphony
Ken Kutaragi, který je považovaný za otce konzole PlayStation, se o úspěchu této hry rozpovídal na nedávném herním veletrhu Tokyo Game Show 2024. Uvedl mimo jiné to, že hra má napříč všemi platformami na 3 miliony hrajících hráčů a prodeje jsou opravdu parádní.
Za první měsíc, co je Black Myth: Wukong v prodeji, si ho pořídilo přes 20 milionů hráčů a jedná se tedy o jednu z nejlépe prodávaných her tohoto roku. A to je toto povedené RPG dostupné prozatím pouze na PC a PlayStationu, na Xbox dorazí až později.
Wukong se prodává teprve měsíc a je jasné, že prodeje ještě výrazně porostou. Pořádně je pak nakopne samozřejmě již zmíněné uvedení na konzole Xbox Series S a X. To, jak moc velký úspěch prodej 20 milionů kopií za první měsíc je, dokazuje porovnání s obřím a hráči milovaným hitem Elden Ring. Toho se prodalo na 25 milionů kopií, no na nastřádání takového počtu prodejů potřeboval více než 2 roky.
Téma asijské mytologie ve videoherním světě aktuálně velmi táhne a dokazuje to i poslední megahit zasazený do tohoto období, Black Myth: Wukong. Ten byl hráči přijat s obrovským nadšením a nyní se hře povedlo překonat jeden velký milník. Díky prodejům za první měsíc se stává z tohoto akčního RPG jedna z nejúspěšnějších her roku.
Hra Black Myth: Wukong je zasazena do čínské mytologie a pojednává o slavném Opičím králi, který je dobře známý i v našich, potažmo západních, končinách. Hra vyšla v druhé polovině srpna, na konzoli PlayStation i na PC a o něco později pak dorazí také na Xbox (datum vydání není známé).
Black Myth: Wukong byl přijat opravdu velmi dobře, a to jak hráčskou komunitou, tak novináři a začal překonávat všemožné rekordy. Na Steamu se konstantně drží v první pětici nejhranějších her a aktuálně má zaděláno na jeden z nejúspěšnějších počinů tohoto roku.
Čtěte také: Funkce Circle to Search již není exkluzivní. Přichází na další smartphony
Ken Kutaragi, který je považovaný za otce konzole PlayStation, se o úspěchu této hry rozpovídal na nedávném herním veletrhu Tokyo Game Show 2024. Uvedl mimo jiné to, že hra má napříč všemi platformami na 3 miliony hrajících hráčů a prodeje jsou opravdu parádní.
Za první měsíc, co je Black Myth: Wukong v prodeji, si ho pořídilo přes 20 milionů hráčů a jedná se tedy o jednu z nejlépe prodávaných her tohoto roku. A to je toto povedené RPG dostupné prozatím pouze na PC a PlayStationu, na Xbox dorazí až později.
Wukong se prodává teprve měsíc a je jasné, že prodeje ještě výrazně porostou. Pořádně je pak nakopne samozřejmě již zmíněné uvedení na konzole Xbox Series S a X. To, jak moc velký úspěch prodej 20 milionů kopií za první měsíc je, dokazuje porovnání s obřím a hráči milovaným hitem Elden Ring. Toho se prodalo na 25 milionů kopií, no na nastřádání takového počtu prodejů potřeboval více než 2 roky.