Operátor O2 měl dnes dopoledne v České republice rozsáhlý výpadek mobilní sítě, takže nebylo možné uskutečňovat hovory, posílat zprávy a ani se připojit k mobilnímu internetu. Společnost se za tuto nepříjemnost nejen na svých stránkách, ale i sociálních sítích, všem omlouvá.
Výpadek mobilní sítě byl způsoben přerušením optického kabelu při revizních pracích. Netýkal se sice celé sítě, ale i tak šlo o podstatnou část, konkrétně o oblasti jižních, západních, středních Čech a části Prahy.
Závadu se podařilo odstranit zhruba během dvou hodin od zaznamenání a služba je nyní již plně funkční. Operátor se přitom prioritně soustředil na zprovoznění služby 112 a až následně také na zprovoznění všech ostatních služeb.
Pokud se stále ještě potýkáte s problémy, doporučujeme vám telefon vypnout a zapnout. Poté byste se již měli úspěšně přihlásit do sítě O2. Pro nezákazníky O2 můžeme doporučit jedině trpělivost nebo využít jiný komunikační kanál.
Ředitel O2 uvedl, že se již podobná situace nebude opakovat, neboť společnost podnikne potřebná opatření. My však víme, že tohle sice může operátor slíbit, nikoliv však zaručit.
zdroj: O2
Operátor O2 měl dnes dopoledne v České republice rozsáhlý výpadek mobilní sítě, takže nebylo možné uskutečňovat hovory, posílat zprávy a ani se připojit k mobilnímu internetu. Společnost se za tuto nepříjemnost nejen na svých stránkách, ale i sociálních sítích, všem omlouvá.
Výpadek mobilní sítě byl způsoben přerušením optického kabelu při revizních pracích. Netýkal se sice celé sítě, ale i tak šlo o podstatnou část, konkrétně o oblasti jižních, západních, středních Čech a části Prahy.
Závadu se podařilo odstranit zhruba během dvou hodin od zaznamenání a služba je nyní již plně funkční. Operátor se přitom prioritně soustředil na zprovoznění služby 112 a až následně také na zprovoznění všech ostatních služeb.
Pokud se stále ještě potýkáte s problémy, doporučujeme vám telefon vypnout a zapnout. Poté byste se již měli úspěšně přihlásit do sítě O2. Pro nezákazníky O2 můžeme doporučit jedině trpělivost nebo využít jiný komunikační kanál.
Ředitel O2 uvedl, že se již podobná situace nebude opakovat, neboť společnost podnikne potřebná opatření. My však víme, že tohle sice může operátor slíbit, nikoliv však zaručit.
zdroj: O2