Mobilizujeme.cz

Německé automobilky prý chtějí koupit Nokia Here, myslí to dobře

  |  1 komentář  |  autor:

Německé automobilky Audi, BMW a Daimler údajně chtějí koupit finské mapy Nokia Here a jakmile se jim to podaří, rádi se o řešení podělí i s ostatními automobilkami. Akviziční cena by se měla pohybovat zhruba kolem 2,7 mld dolarů.

Zdá se, že to mají německé automobilky dobře promyšlené. S příchodem moderních technologií si nemůžou dovolit usnout na vavřínech, ale musejí se řešit různé otázky, které jsou pro koncového zákazníka více než důležité. A navigace je jednou z nich. Využití kvalitních map od Nokie by tak jistě dávalo smysl.

Jenže zatím akviziční dohoda nebyla uzavřena. Německé automobilky totiž nabízejí částku zhruba 2,5 mld dolarů, zatímco u Nokie by si představovali o něco vyšší přibližně 4 mld dolarů. Podle tajných informací se ale má smlouva uzavřít na částce 2,7 mld dolarů a zbývá prý už jen doladit některé poslední detaily.

Jakmile dojde k prodeji, německé automobilky jsou připravené přijmout mezi sebe i ostatní, například: Fiat Chrysler Automobiles NV, Renault SA, PSA Peugot Citroën, Ford, Toyotu či General Motors.

zdroj: WSJ

ČLÁNKY:, ,
Xiaomi už brzy odhalí nové prostředí MIUI 9, prozradil výrobce

Xiaomi už brzy odhalí nové prostředí MIUI 9, prozradil výrobce

VČERA  |    |  3 komentáře

Většina uživatelů Xiaomi zařízení už se zase může těšit na významnou aktualizaci systému. Výrobce totiž připravuje nové prostředí MIUI 9, které by…

Oukitel K6000 Plus: opravdu obří baterie a příznivá cena

Oukitel K6000 Plus: opravdu obří baterie a příznivá cena

VČERA  |    |  diskuze (1)

Energie není nikdy dost a v případě smartphonů to platí minimálně dvojnásob. S novým Oukitel K6000 Plus si však stěžovat nebudete –…

2x bezztrátový zoom u OnePlus 5 ve skutečnosti není bezztrátový

2x bezztrátový zoom u OnePlus 5 ve skutečnosti není bezztrátový

VČERA  |    |  4 komentáře

Zdá se, že čínský výrobce v letošním roce nedokázal svého zabijáka vlajkových modelů – OnePlus 5 – vylepšit natolik, aby byl marketingově…

Mobilní zobrazení