Mobilizujeme.cz

reklama

Nejhodnotnější značkou opět Apple a Google

  |  3 komentáře  |  autor:

Již třetím rokem je nejhodnotnější značkou na trhu Apple a Google, z čehož můžeme vidět, že technologické firmy prostě vedou. Přeskočit se podařilo oběma firmám i velikány, jakými jsou Coca Cola a McDonald’s.

nejhodnotnejsi_znacky_2015

Značka Apple je hodnocena na 170 miliard dolarů, Google je o něco málo levnější, značka je hodnocena na 120 miliard dolarů. Tyto hodnoty jsou vypočítávány dle finančních výsledků společnosti, schopnosti značky ovlivnit prodeje zboží a také dle schopnosti podpořit prémiové ceny svých produktů.

Třetí nejhodnotnější značkou na trhu je Coca Cola, za kterou následuje Microsoft, který si o jednu pozici polepšil. Samsung si stále udržuje pěknou sedmou pozici a Amazon se posunul na desátou pozici. Ze seznamu již zmizela značka Nokia a Nintendo. Nováčkem na seznamu je Lenovo, které se umístilo na sté pozici a PayPal, který se umístil na pozici 97.

Dominance Applu a Googlu je evidentní a nejspíš nic s hodnotami značek ani příští rok nic nezamává. Je vůbec možné, aby se některá z jiných firem dostala na pozici hodnotnější značky?

Zdroj: TheVerge

ČLÁNKY:, , , , ,
iPhone dostane nový Touch ID systém, využije i biometrii obličeje

iPhone dostane nový Touch ID systém, využije i biometrii obličeje

VČERA  |    |  diskuze (0)

Technologie jdou stále kupředu. Jedním z průkopníků je samozřejmě již řadu let firma Apple, ale i ta potřebuje nové nápady,…

Na internet unikají fotky připravovaných chytrých hodinek od HTC

Na internet unikají fotky připravovaných chytrých hodinek od HTC

21. 1. 2017  |    |  diskuze (1)

Jistě si ještě pamatujete na říjen loňského roku, když své růžky vystrkoval projekt chytrých hodinek od tchajwanského HTC, ale…

Už i Google přejmenoval Českou republiku na Czechii

Už i Google přejmenoval Českou republiku na Czechii

21. 1. 2017  |    |  16 komentářů

Zvykejte si. V mapách Googlu už nenajdete naši zemi označenou jako Českou republiku (Czech Republic), ale prostě jako anglickou alternativu…

Mobilní zobrazení