Mobilizujeme.cz

Nejhodnotnější značkou opět Apple a Google

  |  3 komentáře  |  autor:

Již třetím rokem je nejhodnotnější značkou na trhu Apple a Google, z čehož můžeme vidět, že technologické firmy prostě vedou. Přeskočit se podařilo oběma firmám i velikány, jakými jsou Coca Cola a McDonald’s.

nejhodnotnejsi_znacky_2015

Značka Apple je hodnocena na 170 miliard dolarů, Google je o něco málo levnější, značka je hodnocena na 120 miliard dolarů. Tyto hodnoty jsou vypočítávány dle finančních výsledků společnosti, schopnosti značky ovlivnit prodeje zboží a také dle schopnosti podpořit prémiové ceny svých produktů.

Třetí nejhodnotnější značkou na trhu je Coca Cola, za kterou následuje Microsoft, který si o jednu pozici polepšil. Samsung si stále udržuje pěknou sedmou pozici a Amazon se posunul na desátou pozici. Ze seznamu již zmizela značka Nokia a Nintendo. Nováčkem na seznamu je Lenovo, které se umístilo na sté pozici a PayPal, který se umístil na pozici 97.

Dominance Applu a Googlu je evidentní a nejspíš nic s hodnotami značek ani příští rok nic nezamává. Je vůbec možné, aby se některá z jiných firem dostala na pozici hodnotnější značky?

Zdroj: TheVerge

ČLÁNKY:, , , , ,
Vodafone zavře Vodafone park, skončí také SMS brána

Vodafone zavře Vodafone park, skončí také SMS brána

DNES  |    |  diskuze (0)

Odesílání SMS a MMS zpráv zdarma je pro mnoho lidí nepostradatelnou například pracovní záležitostí. S touto funkcí se setkáváme pod názvem „SMS…

Samsung DeX promění telefon Galaxy S8 v počítač

Samsung DeX promění telefon Galaxy S8 v počítač

DNES  |    |  diskuze (1)

Samsung nepředstavil pouze bestiálně vybavené smartphony Galaxy S8 a Galaxy S8+. Kromě nich také světlo světa spatřila nová generace kamerky Gear…

Apple zakazuje do App Store aplikace, které mají v názvu „free“

Apple zakazuje do App Store aplikace, které mají v názvu „free“

DNES  |    |  diskuze (0)

Jistě jste se s tím někdy setkali. Stáhli jste si hru či aplikaci v domnění, že je zdarma, protože právě ono slovíčko „free“…

Mobilní zobrazení