Mobilizujeme.cz

Trendy: jak vybrat telefon | nový Android P | placení telefonem | Huawei P20 | Android Oreo aktualizace | budoucnost? | malý iPhone

LG Assistance radí spotřebitelům v Česku i na Slovensku

  |  komentovat  |  autor: Jindřich Srb

LG rozšířilo v Česku a na Slovensku v rámci zkvalitňování servisních služeb tzv. kontaktní autorizovaná místa o centra LG Assistance. Zkrátí se tak doba vyřízení drobných oprav o 75 %.

Všichni zákazníci společnosti LG, kteří potřebují uplatnit reklamaci na mobilní telefony LG, mohou využít standardně prodejce, u kterého výrobek zakoupili. Produkt je následně zaslán do autorizovaných servisních středisek LG v Kladně a v Bratislavě. „Od listopadu minulého roku jsme však zavedli tzv. centra LG Assistance, která rozšiřují klasická autorizovaná místa partnerů, kdy se doba vyřízení oprav v těchto centrech zkrátí až o 75 %,“ uvedl Jong Sung Oh, generální ředitel společnosti LG Electronics CZ. Autorizovaná místa LG Assistance jsou tedy schopná odstranit všechny drobné vady, aniž by bylo potřeba rozebírat výrobek.

„Mimo to zde také radíme zákazníkům s tím, jaké programy si mohou zákazníci do svého mobilního telefonu stáhnout a jakým způsobem. Pomáháme jim i s nastavením jednotlivých funkcionalit, jako je posílání sms a mms zpráv či e-mailu. Pokud mají rovněž potíže se stávajícím softwarem, nahrajeme jim verzi novou přímo na místě,“ dodal Jong Sung Oh.

Společnost LG prostřednictvím svých nových LG Assistace servisních autorizovaných míst jak v Česku, tak na Slovensku (viz. níže) poskytuje služby bezplatně a na počkání, nejpozději do 24 hodin. Vše se vztahuje na výrobky, které jsou v záruční době. „Předpokládáme, že více jak 30 % potíží může být odstraněno přímo v centrech LG Assistance. Zákazníci tak nemusí čekat standardních 30 dní na vyřízení reklamace, ale vše vyřídí do 24 hodin,“ dodal Jong Sung Oh. V případě, že zákazník přijde do LG Assistance a je potřeba složitějšího zásahu při řešení reklamace, automaticky společnost LG posílá výrobek do autorizovaného servisního střediska. Společnost LG bude síť center LG Assistance i do budoucna rozšiřovat za účelem být i v servise co nejblíže zákazníkovi.

ČLÁNKY:

Diskuze

Komentujte

avatar
Tip: Chcete hlasovat v diskuzi? Nejdříve se musíte přihlásit, či registrovat
Američané zuří. Kdokoliv mohl sledovat polohu všech mobilů

Američané zuří. Kdokoliv mohl sledovat polohu všech mobilů

DNES  |  Luboš Srb  |  2 komentáře

Co je nedávná aféra Facebooku s Cambridge Analytica ve srovnání s tím, za čím doposud stála firma LocationSmart. Kvůli obrovské chybě…

Sluchátka Sony WH-1000XM2 přestávají po aktualizaci fungovat

Sluchátka Sony WH-1000XM2 přestávají po aktualizaci fungovat

18. 5. 2018  |  Martin Skořepa  |  diskuze (1)

Prvotřídní bezdrátová sluchátka Sony WH-1000XM2, která vyjdou na téměř 10 tisíc, ale i tak je výrobce rozdával zcela zdarma…

O telefon Honor 10 je zájem. V Evropě už hlásí vyprodáno

O telefon Honor 10 je zájem. V Evropě už hlásí vyprodáno

18. 5. 2018  |  Luboš Srb  |  5 komentářů

V některých evropských zemích se po novém telefonu Honor 10 jen krátce po oficiálním uvedení na trh a zahájení…

Mobilní zobrazení