Internetová reklama Applu nevadí, iOS 14.5 s ní však zatočí. Paradox?

  • Apple prý již brzy vydá iOS 14.5
  • Nová verze si vezme na paškál hlavně “otravnou” reklamu
  • Tim Cook však prohlásil, že mu v zásadě nevadí. Kde je pravda?
Tim Cook, Apple

Tim Cook, CEO Applu a člověk s nohama na zemi | foto: Apple

Personalizace reklamy bude v nadcházející verzi jablečného systému iOS 14.5 ještě těžší než kdykoliv předtím. Tento krok v rámci ochrany uživatelů ovlivní i velké digitální platformy jako je Facebook, Twitter, Pinterest nebo Snapchat. Zatímco poslední dva jmenovaní údajně výrazný úbytek peněz nepocítí, první dvojice na tom bude o něco hůře (odhaduje se propad v rámci procent).

Tim Cook a Apple v tom mají jasno

  • „Věřím tomu, že kvalitní digitální reklama naše nové změny ustojí“ – Tim Cook

O to větší pozdvižení způsobilo nedávné prohlášení Tima Cooka, CEO společnosti Apple, který se nechal slyšet, že s online reklamou v zásadě žádný problém nemá, jak informuje server MacRumors. Jde o paradox? Šéf Applu tvrdí, že nikoliv a jedním dechem dodává, že tento druh inzerce je s rostoucím vlivem internetu vlastně logický.


TIP: Facebook a Apple na ostří nože. Začíná bitva o svobodu na internetu


Takže co mu vadí? Cookovi se nelíbí celkový koncept, na kterém je tento model postaven. Poukazuje na to, že cílená reklama stejně jako sbírání citlivých informací bez souhlasu uživatele je něco, co se Applu bytostně příčí a takhle to prostě nechce. Navíc zpochybnil i relevanci takto získaných dat, když o půlce z nich samotní zákazníci vlastně ani neví.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Internetová reklama Applu nevadí, iOS 14.5 s ní však zatočí. Paradox?

  • Apple prý již brzy vydá iOS 14.5
  • Nová verze si vezme na paškál hlavně “otravnou” reklamu
  • Tim Cook však prohlásil, že mu v zásadě nevadí. Kde je pravda?
Tim Cook, Apple

Tim Cook, CEO Applu a člověk s nohama na zemi | foto: Apple

Personalizace reklamy bude v nadcházející verzi jablečného systému iOS 14.5 ještě těžší než kdykoliv předtím. Tento krok v rámci ochrany uživatelů ovlivní i velké digitální platformy jako je Facebook, Twitter, Pinterest nebo Snapchat. Zatímco poslední dva jmenovaní údajně výrazný úbytek peněz nepocítí, první dvojice na tom bude o něco hůře (odhaduje se propad v rámci procent).

Tim Cook a Apple v tom mají jasno

  • „Věřím tomu, že kvalitní digitální reklama naše nové změny ustojí“ – Tim Cook

O to větší pozdvižení způsobilo nedávné prohlášení Tima Cooka, CEO společnosti Apple, který se nechal slyšet, že s online reklamou v zásadě žádný problém nemá, jak informuje server MacRumors. Jde o paradox? Šéf Applu tvrdí, že nikoliv a jedním dechem dodává, že tento druh inzerce je s rostoucím vlivem internetu vlastně logický.


TIP: Facebook a Apple na ostří nože. Začíná bitva o svobodu na internetu


Takže co mu vadí? Cookovi se nelíbí celkový koncept, na kterém je tento model postaven. Poukazuje na to, že cílená reklama stejně jako sbírání citlivých informací bez souhlasu uživatele je něco, co se Applu bytostně příčí a takhle to prostě nechce. Navíc zpochybnil i relevanci takto získaných dat, když o půlce z nich samotní zákazníci vlastně ani neví.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."