Mobilizujeme.cz

Trendy: jak vybrat telefon | zpomalování iPhonů | bezrámečkové telefony | Galaxy S9 | čínské telefony | Android Oreo aktualizace

Huawei v Praze otevřel své první zákaznické centrum pro ČR

  |  komentovat  |  autor: redakce

Společnost Huawei dnes otevřela na Národní třídě v Praze své první zákaznické centrum v ČR. Na jednom místě v něm najdete prodej, servis, a odbornou konzultaci.

V souvislosti s firemní strategií zkvalitňování služeb zákazníkům otevírá Huawei obdobná centra po celé Evropě. Zákaznické centrum Huawei nabízí kromě odborných konzultací a možnosti vyzkoušení většiny dostupných zařízení Huawei také prodej a servis smartphonů i řadu dalších služeb.

Nové zákaznické centrum Huawei v ČR se nachází v prostorách obchodního centra Quadrio v Praze na Národní třídě. Zákazníkům i široké veřejnosti bude k dispozici 7 dní v týdnu (Po – Pá: 8:00 – 21:00, So – Ne: 9:00 – 21:00).

Návštěvníci si mohou na místě prohlédnout a vyzkoušet široký sortiment zařízení, od smartphonů včetně nejnovějších modelů Huawei P10 (recenze), P10 Plus (recenze), přes chytré hodinky a tablety, až po příslušenství Huawei. Všechna zařízení si mohou zákazníci na místě rovněž zakoupit, mohou využít také kvalitního servisu zařízení nebo využít možnost konzultace s odborným personálem.

Výkonný ředitel Huawei Technologies (Czech) Radoslaw Kedzia k otevření centra uvedl: „Huawei se chce co nejvíce přiblížit koncovým zákazníkům a poskytnout jim ty nejkvalitnější služby, které jsou v našich silách. Obchodní centrum Quadrio na Národní třídě v Praze nám právě tuto možnost poskytuje. Vzhledem k tomu, že se jedná o vysoce navštěvované místo na stanici metra, nabízí výborný potenciál k tomu, abychom vyšli vstříc co největšímu počtu našich zákazníků.“ 

Služby zákaznického centra

  • prodej smartphonů, chytrých hodinek a tabletů i s možností splátek
  • servis smartphonů (výměna displeje, přehrání softwaru, záloha kontaktů, výměna baterie, aktualizace a rollback softwaru) s možností zápůjční náhradního modelu během servisu
  • odborné konzultace
  • pojištění zařízení
  • prodej příslušenství, včetně lepených skel
  • gravírovací služby pro personalizaci smartphonu

zdroj: TZ

ČLÁNKY:, ,

Diskuze

Komentujte

avatar
Tip: Chcete hlasovat v diskuzi? Nejdříve se musíte přihlásit, či registrovat
Očekávejte něco úžasného, říká CEO Nokie před MWC 2018

Očekávejte něco úžasného, říká CEO Nokie před MWC 2018

DNES  |  Tomáš Rajnoch  |  diskuze (1)

Již koncem příštího měsíce začíná velice očekávaný veletrh MWC v Barceloně, kde většina značek představí svůj vlajkový model. Společnost Nokia pak…

Xiaomi potvrzuje chybu, k níž dochází při slučování kontaktů

Xiaomi potvrzuje chybu, k níž dochází při slučování kontaktů

DNES  |  Tomáš Richter  |  diskuze (1)

Xiaomi nedávno potvrdilo chybu, která má na svědomí podivné slučování kontaktů na některých telefonech. Společnost se problémem intenzivně zabývá a tvrdí,…

Alcatel 3C: odlehčený smartphone s 18:9 displejem

Alcatel 3C: odlehčený smartphone s 18:9 displejem

DNES  |  Tomáš Richter  |  diskuze (1)

Společnost TCL, která má na starost výrobu telefonů Alcatel, zkraje ledna potvrdila, že na MWC v Barceloně představí tři nové řady…

Mobilní zobrazení