HTC brzy oslaví půl roku fungování značkové prodejny v Praze
Společnost HTC za několik málo dnů oslaví půl roční provoz první značkové prodejny v Evropě. Při té příležitosti uspořádalo české zastoupení výrobce menší setkání s novináři, aby blíže představilo služby obchodu a nastínilo plány HTC pro rok 2011.
Prodejna HTC v Praze naproti domu Bílá labuť je první a zatím jedinou značkovou prodejnou v Evropě. Její oficiální spuštění proběhlo začátkem července 2010 (čtěte: HTC otevírá v Praze první značkovou prodejnu v Evropě). Za několik málo dnů tak výrobce oslaví první půl rok úspěšného provozu prodejny.
Při té příležitosti si připravilo české zastoupení společnosti HTC menší setkání s novináři, aby blíže představilo služby, které značkový obchod nabízí. Jedná se zejména o možnost vyzkoušení všech dostupných telefonů s portfolia výrobce, dále možnost týdenního vyzkoušení telefonu (zájemce pouze složí zálohu ve výši ceny telefonu a do týdne může telefon bez udání důvodu vrátit), možnost odkoupení starého telefonu (uživatel dostane peníze či lze rovnou částku strhnout z nově zakoupeného telefonu) či službu zálohy veškerých dat ze starého telefonu a převedení do nového pomocí speciálního boxu.
Centrálu HTC v Taiwanu vystihuje nový slogan „quietly brilliant“ (=“nenápadně skvěly“)
Na oficiální části úterního setkání padla také řeč o stránkách htcfans.cz, které propagují značku HTC pomocí různých aktualit či zajímavých soutěží. České zastoupení v těchto dnech navíc oslavilo 11 tisíc fanoušků na oficiálním účtu na Facebooku, a to bez výraznější propagace účtu.
Zajímavější část přišla v druhé polovině akce. Od zástupců českého zastoupení HTC jsem se dozvěděl o plánech výrobce pro příští rok. Čtenáři se mají rozhodně na co těšit, připravena je již řada velmi pěkných telefonů a zařízení, jak s Androidem, tak i s Windows Phone 7. Nedávná aktualita ohledně plánu HTC prodat 60 milionů kusů telefonů v příštím roce vypadá po dnešním setkání velmi reálně. Konkrétní informace o plánovaných modelech pro rok 2011 však nezveřejníme, jelikož si to přálo české zastoupení výrobce, což samozřejmě respektujeme. Snad se nám tedy tímto článkem podařilo naše čtenáře alespoň trochu navnadit.
Autor článku

Luboš píše o technologiích s důrazem na užitečnost pro čtenáře. Od roku 2007 publikoval přes 8 000 článků, začínal jako zakladatel magazínu Mobilizujeme.cz. V osobním životě sází na produkty od Applu a Tesly.
Luboš píše o technologiích s důrazem na užitečnost pro čtenáře. Od roku 2007 publikoval přes 8 000 článků, začínal jako zakladatel magazínu Mobilizujeme.cz. V osobním životě sází na produkty od Applu a Tesly.