Google na propagaci Pixelů nešetří, utratí stovky milionů dolarů
Google své nové telefony Pixel a Pixel XL propaguje vskutku masivně. Zkrátka proto, že na to má. Za televizní reklamu v prvních dvou dnech po představení nástupců Nexusů utratil údajně 3,2 milionu dolarů.
Tip: Google Pixel a Pixel XL budou v ČR od listopadu, známe ceny
Americký gigant tato čísla zatím nepotvrdil, nicméně mediální agentury očekávají, že mediální kampaň z jeho strany bude v následujících měsících opravdu masivní. Očekávají se utracené stovky milionů dolarů.
Pixel a Pixel XL jsou první smartphony, které Google vyvinul sám a nenachystala je pro něj nějaká třetí strana, jako v minulosti LG, Huawei nebo třeba HTC. Zároveň jde o první přímou konkurenci Googlu populárním iPhonům od Applu či mobilním zařízením z dílny Samsungu. Vzhledem k těmto faktům a právě prakticky neomezeným zdrojům firmy se takový postup v marketingu a PR dal vcelku předvídat.
Viceprezident produktového managementu Googlu, Mario Queiroz, sice o konkrétních číslech odmítl hovořit, nicméně řekl Reuters, že by mohlo jít o „velice významnou marketingovou kampaň.“ Oba telefony výrazně propaguje také Verizon, který je exkluzivním operátorem pro Pixel a Pixel XL ve Spojených státech.
Zdroj: Phone Arena