Fanoušci si s vývojáři vyměnili role. Vznikl nejlákavější mobil poslední doby

Nothing Phone (2a)

Nothing Phone (2a) dostane speciální edici | foto: Nothing

Nothing je všechno, jen ne další, tuctový výrobce telefonů s Androidem v řadě. Produkty této britské značky vsází na výrazný styling, celkově mladistvý přístup a design postavený na částečně průhledné konstrukci, u telefonů pak v kombinaci se světelným rozhraním na zádech. Již brzy se v tomto ohledu dočkáme dalšího originálního počinu.

Nothing Phone (2a) ve speciální verzi

Nothing razí u svých telefonů trochu jiný přístup, a ačkoliv se technicky pořád jedná o standardní přístroje s Androidem, díky částečně průhledné konstrukci je poznáte na první dobrou. A také díky světelnému rozhraní na zádech. Právě na tento aspekt se Nothing hodně zaměřuje a nejnovější typ telefonu s tímto prvkem vzniká na základě fanoušků.

Počátkem roku totiž tato značka založená Carlem Peiem zorganizovala komunitní soutěž o to, kdo navrhne nejzajímavější aspekty nové, speciální edice modelu Phone (2a). Soutěžilo se v návrhu hardwaru, designu pozadí, designu prodejního balení a také stylu produktové kampaně. Vítězové těchto kategorií jsou již známí a speciální, komunitní edice telefonu (2a) je za rohem.

Nothing (2a) balení

Takto vypadá vítězné prodejní balení | foto: Nothing

Telefon navržený fanoušky

Designové i marketingové oddělení firmy Nothing tedy dostaly volno a pod nejnovějším telefonem značky se podepsali fanoušci. Nejzajímavější je samozřejmě hardwarový návrh, který rozšiřuje původní, částečně průhledný design zad o fosforeskující svícení ve tmě. Záda telefonu se tedy ve tmě či tmavších prostorách rozzáří typickou, ostře zelenou barvou.

Vypadá to rozhodně zajímavě a tato edice Nothing (2a) bude opravdu svítit jako světluška, na kterou ostatně Nothing odkazuje v kratičkém videu lákajícím na premiéru. Zajímavě vypadá i vítězné pozadí a prodejní balení, které taktéž vsází na ostře zelenou barvu, což ostatně platí i pro marketingovou kampaň. Kompletní návrhy si můžete prohlédnout zde.

Kdy tento komunitní telefon dorazí?

Speciální edice modelu Nothing Phone (2a) vytvořena na základě této komunitní soutěže bude představena již za pár dnů, konkrétněji 30. října. Zda bude tento počin dostupný i na našem trhu se prozatím neví, no standardní model je v našich končinách normálně k dispozici.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Fanoušci si s vývojáři vyměnili role. Vznikl nejlákavější mobil poslední doby

Nothing Phone (2a)

Nothing Phone (2a) dostane speciální edici | foto: Nothing

Nothing je všechno, jen ne další, tuctový výrobce telefonů s Androidem v řadě. Produkty této britské značky vsází na výrazný styling, celkově mladistvý přístup a design postavený na částečně průhledné konstrukci, u telefonů pak v kombinaci se světelným rozhraním na zádech. Již brzy se v tomto ohledu dočkáme dalšího originálního počinu.

Nothing Phone (2a) ve speciální verzi

Nothing razí u svých telefonů trochu jiný přístup, a ačkoliv se technicky pořád jedná o standardní přístroje s Androidem, díky částečně průhledné konstrukci je poznáte na první dobrou. A také díky světelnému rozhraní na zádech. Právě na tento aspekt se Nothing hodně zaměřuje a nejnovější typ telefonu s tímto prvkem vzniká na základě fanoušků.

Počátkem roku totiž tato značka založená Carlem Peiem zorganizovala komunitní soutěž o to, kdo navrhne nejzajímavější aspekty nové, speciální edice modelu Phone (2a). Soutěžilo se v návrhu hardwaru, designu pozadí, designu prodejního balení a také stylu produktové kampaně. Vítězové těchto kategorií jsou již známí a speciální, komunitní edice telefonu (2a) je za rohem.

Nothing (2a) balení

Takto vypadá vítězné prodejní balení | foto: Nothing

Telefon navržený fanoušky

Designové i marketingové oddělení firmy Nothing tedy dostaly volno a pod nejnovějším telefonem značky se podepsali fanoušci. Nejzajímavější je samozřejmě hardwarový návrh, který rozšiřuje původní, částečně průhledný design zad o fosforeskující svícení ve tmě. Záda telefonu se tedy ve tmě či tmavších prostorách rozzáří typickou, ostře zelenou barvou.

Vypadá to rozhodně zajímavě a tato edice Nothing (2a) bude opravdu svítit jako světluška, na kterou ostatně Nothing odkazuje v kratičkém videu lákajícím na premiéru. Zajímavě vypadá i vítězné pozadí a prodejní balení, které taktéž vsází na ostře zelenou barvu, což ostatně platí i pro marketingovou kampaň. Kompletní návrhy si můžete prohlédnout zde.

Kdy tento komunitní telefon dorazí?

Speciální edice modelu Nothing Phone (2a) vytvořena na základě této komunitní soutěže bude představena již za pár dnů, konkrétněji 30. října. Zda bude tento počin dostupný i na našem trhu se prozatím neví, no standardní model je v našich končinách normálně k dispozici.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."