Mobilizujeme.cz

Facebook přidává k „To se mi líbí“ další reakce

  |  komentovat  |  autor:

Už nějakou chvíli visela nad sociální sítí Facebook hrozba radikálních změn. Velmi nahlas se spekulovalo o přidání tlačítka „To se mi nelíbí“, nicméně parta kolem Marka Zuckerberga pro nás připravila daleko větší překvapení.

facebook-reakce

Na každý příspěvek totiž nyní můžete reagovat pěti novými možnostmi. Během testování dokonce vznikla ještě jedna reakce s pracovním názvem „Yay“, nakonec ale není použita. Reakce ale fungují samozřejmě stejně jako „To se mi líbí“, ale mají jinou barvičku a hlavně jiný význam. Konkrétně je na Facebooku nyní možno označit příspěvek jako „Like“, tedy klasické „To se mi líbí“ a dále potom Super, Haha, Paráda, To mě mrzí a To mě štve.

Na počítači stačí klasicky najet na tlačítko „To se mi líbí“ pod příspěvkem a hned se vám zobrazí další možnosti. Na mobilních platformách musíte tlačítko podržet a až následně vybrat z nabídky. Ať se novinka zdá sebevíce extravagantní anebo snad dokonce infantilní, tak musím uznat, že je to velmi návyková záležitost a budete mít dobrý pocit, že můžete svůj názor rozšířit o více emocí.

zdroj: Facebook

ČLÁNKY:, , , ,
Xiaomi už brzy odhalí nové prostředí MIUI 9, prozradil výrobce

Xiaomi už brzy odhalí nové prostředí MIUI 9, prozradil výrobce

VČERA  |    |  3 komentáře

Většina uživatelů Xiaomi zařízení už se zase může těšit na významnou aktualizaci systému. Výrobce totiž připravuje nové prostředí MIUI 9, které by…

Oukitel K6000 Plus: opravdu obří baterie a příznivá cena

Oukitel K6000 Plus: opravdu obří baterie a příznivá cena

VČERA  |    |  diskuze (1)

Energie není nikdy dost a v případě smartphonů to platí minimálně dvojnásob. S novým Oukitel K6000 Plus si však stěžovat nebudete –…

2x bezztrátový zoom u OnePlus 5 ve skutečnosti není bezztrátový

2x bezztrátový zoom u OnePlus 5 ve skutečnosti není bezztrátový

VČERA  |    |  4 komentáře

Zdá se, že čínský výrobce v letošním roce nedokázal svého zabijáka vlajkových modelů – OnePlus 5 – vylepšit natolik, aby byl marketingově…

Mobilní zobrazení