Facebook oficiálně spouští reklamní zprávy v Messengeru
Před několika dny Facebook oficiálně umožnil obchodníkům transformovat jejich Messenger automaty na reklamní boty, což znamená, že se reklama velmi brzy dostane i do Facebook Messengeru. Sponzorované Facebook zprávy jsou velice jednoduché a neodchylují se od původní myšlenky.
Základní pravidlo je, že se reklamní zprávy, tedy alespoň prozatím, nebudou zobrazovat lidem bez otevřené konverzace se značkou. Kromě toho, tato sponzorovaná zpráva bude moci obsahovat pouze jeden odkaz a jeden obrázek. Navíc kampaně nebudou automaticky modifikovány, aby současně běžely na Facebook i Instagramu. Vzhledem k poslednímu omezení, Facebook oficiálně otevírá možnost, aby jakýkoliv inzerent nechal na Facebooku zobrazit reklamu, která bude odkazovat na jeho Messenger účet, s cílem přimět lidi zahájit s obchodníkem konverzaci. Takhle by celý koncept měl fungovat.
Facebook si nechá zaplatit za každou zprávu, která se v chatu objeví, navíc obchodníci budou muset zaplatit i za tu reklamu, kterou koncoví uživatelé nikdy neotevřou. Facebook také přidává vertikální verzi svého „carousels“ (rotující reklamy), které firmy mohou využít pro zobrazení více produktů najednou. A konečně obchody budou moci implementovat Messenger do svých stránek, takže při nákupu vás může obchod vyzvat k tomu, abyste přijali informační zprávy přímo na vašem Messengeru. To znamená, že vám už nebudou muset chodit informace o doručení, apod. na mail.
Zdroj: Marketingland