Facebook oficiálně spouští reklamní zprávy v Messengeru

Lumír Kratochvíl

Před několika dny Facebook oficiálně umožnil obchodníkům transformovat jejich Messenger automaty na reklamní boty, což znamená, že se reklama velmi brzy dostane i do Facebook Messengeru. Sponzorované Facebook zprávy jsou velice jednoduché a neodchylují se od původní myšlenky.

facebook-messenger
facebook-messenger

Základní pravidlo je, že se reklamní zprávy, tedy alespoň prozatím, nebudou zobrazovat lidem bez otevřené konverzace se značkou. Kromě toho, tato sponzorovaná zpráva bude moci obsahovat pouze jeden odkaz a jeden obrázek. Navíc kampaně nebudou automaticky modifikovány, aby současně běžely na Facebook i Instagramu. Vzhledem k poslednímu omezení, Facebook oficiálně otevírá možnost, aby jakýkoliv inzerent nechal na Facebooku zobrazit reklamu, která bude odkazovat na jeho Messenger účet, s cílem přimět lidi zahájit s obchodníkem konverzaci. Takhle by celý koncept měl fungovat.

Facebook si nechá zaplatit za každou zprávu, která se v chatu objeví, navíc obchodníci budou muset zaplatit i za tu reklamu, kterou koncoví uživatelé nikdy neotevřou. Facebook také přidává vertikální verzi svého „carousels“ (rotující reklamy), které firmy mohou využít pro zobrazení více produktů najednou. A konečně obchody budou moci implementovat Messenger do svých stránek, takže při nákupu vás může obchod vyzvat k tomu, abyste přijali informační zprávy přímo na vašem Messengeru. To znamená, že vám už nebudou muset chodit informace o doručení, apod. na mail.

Zdroj: Marketingland

Sledujte nás v Google Zprávách

Komentáře


Nejnovější články