Obchod Google Play nabízí vývojářům mobilních aplikací široké spektrum možností, jak spravovat vytvořené aplikace. Celý ekosystém je uživatelsky přívětivý a uvést novou verzi aplikace, update, je o dost jednodušší než u konkurenčního obchodu Applu. Podle výzkumu italských vědců jsou updaty vydávaní pro aplikace umístěné na Google Play dvakrát tak časté, než updaty vydávané pro obchod Applu. Někdy je ale méně více…
Výzkum italských vědců totiž ještě potvrdil informaci, že čím více updatů k jednotlivé aplikaci vyjde, tím méně si ji uživatelé všímají (a tedy i stahují). Průzkum provedli na vzorku jednoho tisíce aplikací na ekosystémech obou technologických gigantů.
Průměrná doba vydání updatu v obchodu Google Play je 28 dní. Naproti tomu průměrná doba vydání updatu v App Storu od Applu je 59 dní. Na Google Play se již nalézá více aplikací, než na konkurenčním obchodu, což dává vývojářům nápovědu, kde mohou oslovit potenciálně větší množství zákazníků. Když už se ale daná aplikace nachází na obou ekosystémech, větší smysl vydávat update je rozhodně u ekosystému Applu, kde si ji uživatelé stáhnou spíše.
Zdroj: androidheadlines.com
Obchod Google Play nabízí vývojářům mobilních aplikací široké spektrum možností, jak spravovat vytvořené aplikace. Celý ekosystém je uživatelsky přívětivý a uvést novou verzi aplikace, update, je o dost jednodušší než u konkurenčního obchodu Applu. Podle výzkumu italských vědců jsou updaty vydávaní pro aplikace umístěné na Google Play dvakrát tak časté, než updaty vydávané pro obchod Applu. Někdy je ale méně více…
Výzkum italských vědců totiž ještě potvrdil informaci, že čím více updatů k jednotlivé aplikaci vyjde, tím méně si ji uživatelé všímají (a tedy i stahují). Průzkum provedli na vzorku jednoho tisíce aplikací na ekosystémech obou technologických gigantů.
Průměrná doba vydání updatu v obchodu Google Play je 28 dní. Naproti tomu průměrná doba vydání updatu v App Storu od Applu je 59 dní. Na Google Play se již nalézá více aplikací, než na konkurenčním obchodu, což dává vývojářům nápovědu, kde mohou oslovit potenciálně větší množství zákazníků. Když už se ale daná aplikace nachází na obou ekosystémech, větší smysl vydávat update je rozhodně u ekosystému Applu, kde si ji uživatelé stáhnou spíše.
Zdroj: androidheadlines.com