Xiaomi odkládá mobilní expanzi až na příští rok
Čínská společnost Xiaomi, která se stává stále známější značkou v mobilním odvětví, měla na 2. polovinu letošního roku 2014 velké plány. Chtěla totiž oficiálně nabízet alespoň část svých produktů v 10 dalších zemí do konce letošního roku. Ze zemí se konkrétně jednalo o Indii, Brazílii, Rusko, Mexiko, Malajsii, Filipíny, Indonésii, Thajsko, Vietnam a Turecko. Rok se však již chýlí ke svému konci a Xiaomi se povedlo splnit své cíle jen z malé části, když vstoupilo na indický a indonéský trh. To vedlo vedení společnosti k přehodnocení celé situace a následnému odložení expanze na začátek příštího roku.
To však není jediná změna, která oproti původnímu plánu nastala, neboť se nyní společnost Xiaomi zaměří na pomalejší, ale úplnou expanzi. To znamená, že vstoupí na nový trh jen v případě, že její veškeré produkty budou nabízeny na tom současném. Z tohoto důvodu jsou nyní hlavní prioritou indonéský a indický trh, kde je zatím nabízeno pouze Xiaomi Redmi 1S.
Zdroj: GSMarena