Vodafone OneNet zákaznické centrum je unikátní a moderními technologiemi prodchnutý prostor, kde si zákazníci mohou sestavit telekomunikační řešení na míru, naživo si vyzkoušet vybrané produkty a přesvědčit se o tom, jak je Vodafone schopen zajistit kvalitu služeb.
Vodafone se pro vybudování moderního centra speciálně pro firemní zákazníky rozhodl poté, co v posledním roce zvýšil svůj podíl na počtu firemních zákazníků ze 17,7 % na 18,9 % a významně posílil v segmentu zákazníků ze státní správy.
„Ve OneNet Centru vše začíná rozhovorem. O konkrétních potřebách daného oboru podnikání a dané firmy a výzvách, jež před ní stojí. Neptáme se podnikatelů, jaké služby potřebují. Ptáme se, jak jim jako operátor můžeme pomoci růst,” říká Pavel Hlavinka, viceprezident pro firemní zákazníky Vodafonu.
Vodafone OneNet zákaznické centrum je unikátní a moderními technologiemi prodchnutý prostor, kde si zákazníci mohou sestavit telekomunikační řešení na míru, naživo si vyzkoušet vybrané produkty a přesvědčit se o tom, jak je Vodafone schopen zajistit kvalitu služeb.
Vodafone se pro vybudování moderního centra speciálně pro firemní zákazníky rozhodl poté, co v posledním roce zvýšil svůj podíl na počtu firemních zákazníků ze 17,7 % na 18,9 % a významně posílil v segmentu zákazníků ze státní správy.
„Ve OneNet Centru vše začíná rozhovorem. O konkrétních potřebách daného oboru podnikání a dané firmy a výzvách, jež před ní stojí. Neptáme se podnikatelů, jaké služby potřebují. Ptáme se, jak jim jako operátor můžeme pomoci růst,” říká Pavel Hlavinka, viceprezident pro firemní zákazníky Vodafonu.