Twitter předběhl Facebook v příjmech z mobilní reklamy

Petr Dolanský

Populární sociální síti Facebook se nedaří formou reklam oslovovat tolik uživatelů jako konkurenční Twitter. Příjmy z mobilní reklamy za konkrétní období ukázaly nedávné statistiky. Jejich pravdivost potvrdil i zdroj CNN.

Samsung Galaxy A56 5Gpixel-counter

Se zprávou přišel server eMarketer, který se zabývá shromažďováním dat a vytvářením statistik. Ve své zprávě uvedl, že Twitter vydělal za neuplynulý rok 2012 z mobilních reklam téměř 130 milionů dolarů (asi 2,5 miliardy korun), zatímco Facebook pouze přes 72 milionů dolarů (téměř 1,4 miliardy korun). Facebook ale věří, že se v roce 2013 vrátí na staré koleje a vydělá víc, než Twitter. V roce 2014 pak bude prý rozdíl ještě vyšší, ve prospěch Facebooku.

Na rok 2014 odhaduje eMarketer zisky Facebooku na 629 milionů dolarů, tedy více jak 12 miliard korun. Příjmy Twitteru pak na 441 milionů korun, což je asi 8,5 miliardy korun. Facebook bude do budoucna mimo zmíněné příjmy hřát na srdci i fakt, že bude větší konkurence, kterou hravě zvládne porazit.

Sledujte nás v Google Zprávách

Komentáře

Samsung Galaxy A56 a A36 5Gpixel-counter

Nejnovější články