T-Mobile rozšiřuje datovou nabídku. FUP nikoho netrápí
T-Mobile rozšiřuje svou datovou nabídku, a to jak pro tarifní, tak pro Twist zákazníky. Nově tak mobilní surfaři mohou sáhnout po denním balíčku pro přístup k internetu z notebooku, který lze pořídit jen za 49 Kč či měsíční za 299 Kč s FUP 500 MB.
T-Mobile představil nové datové tarify. Radost udělal tak napůl, protože jsme se opět nedočkali odstranění FUP limitů či jejich posunutí do rozumných úrovní. Mezi lety 2009-2010 investoval T-Mobile do 3G téměř 1,3 miliardy korun, obdobná suma bude investována i v letech 2011 a 2012. Oproti ročním ziskům se však jedná o zlomkovou sumu. Aktuálně používá internet v mobilu u T-Mobile přes 800 tisíc uživatelů, internet na cesty přes 100 tisíc a ADSL 70 tisíc uživatelů.
Nové datové tarify | Cena v Kč (s DPH) | Doba trvání | FUP limit |
---|---|---|---|
Twist Internet v mobilu na týden | 39 Kč | 7 dní | 25 MB |
Twist Internet na cesty na měsíc | 299 Kč | 30 dní | 500 MB |
Internet na cesty na den | 49 Kč | 24 hodin | 300 MB |
Internet v mobilu pro Twisty
Pro zákazníky s předplacenými kartami je připraven Twist Internet v mobilu na týden (původně Twist Surf+) za 39 Kč s FUP 25 MB. Nově si lze navíc po vyčerpání FUP dokoupit dodatečný datový objem – 25 MB za 25 Kč. Možnost vyzkoušení na 14 dní zdarma pak platí vždy pro první aktivaci balíčku.
Internet na cesty
Pro příležitostné uživatele dat je přichystán předplacený internet s velmi příznivou cenou pod názvem Twist Internet na cesty na měsíc, který přijde měsíčně na 299 Kč. Tento nový datový tarif na 30 dní s FUP 500 MB nabízí rychlost 3,6 Mbs/512 kbs a podporují ho všechny technologie 2G, 3G, UMTS TDD (Internet 4G).
Internet na cesty na den
Tarifním i Twist zákazníkům, kteří jen občas potřebují využít internetu, je ušit na míru Internet na cesty na den za 49 Kč. Jednodenní balíček poskytne datový objem ve výši až 300 MB. Komu by tento limit nestačil, může si za 99 Kč dokoupit další 1 GB dat. Aktivace probíhá prostřednictvím Zákaznického centra T-Mobile nebo odesláním SMS.
Z prezentace jsme vybrali tyto dva listy – počet uživatelů mobilního internetu v krajích (v procentech) a důvody, proč uživatelé nevyužívají internet v mobilu. Kupodivu mezi nejčastějšími důvody zcela schází omezení (FUP).
„Novou nabídkou jsme flexibilně reagovali na potřeby uživatelů, kteří připojení k internetu využívají jen příležitostně. Primárně jsme se zaměřili na jednoduchost, snadnou dostupnost a jasnou cenovou politiku,“ říká Petr Dvořák, marketingový ředitel společnosti T-Mobile.