Studie: více než 90% lidí se nezajímá o Facebook Home

Facebook se svojí větší integrační expanzí na mobilní telefony očividně neboduje. Respektive jeho aplikační launcher Facebook Home, který dokáže přeměnit vybrané smartphony v jednu velkou sociální síť, si moc lidí nepřeje.

Průzkum provedla firma zabývající se tvorbou aplikací, BiTE interactive. Oslovila 1000 respondentů mladšího věku na území USA, z nichž 455 jich vlastní smartphone. A podle statistiky jen 1 z 12 majitelů smartphonu se zajímá o launcher Facebook Home, ostatních více než 90% se tedy o aplikaci nezajímá. Proč? Facebook potřebuje více a více dat o uživatelích, svojí nadstavbu na smartphony pak pro své uživatele prezentuje jako změnu zaměření z aplikací na lidi, na kterých jim záleží. Jenže ukazuje se, že lidé na mobilu více milují aplikace a nechtějí, aby některá takto vyčnívala nad ostatní, jak to dělá právě Facebook Home.

V potaz ale musíme vzít i relativně malý počet respondentů, který je navíc jen z domoviny Facebooku, USA. Další informace kolem launcheru Facebook Home ale ukazují, že tento průzkum asi nebude tak daleko od pravdy. Nová verze aplikace totiž přináší jen funkcionalitu složek, naopak od spuštění (12. dubna) se stále čeká na podporu více zařízení, než hrstky těch nejvýkonnějších s operačním systémem Android.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Studie: více než 90% lidí se nezajímá o Facebook Home

Facebook se svojí větší integrační expanzí na mobilní telefony očividně neboduje. Respektive jeho aplikační launcher Facebook Home, který dokáže přeměnit vybrané smartphony v jednu velkou sociální síť, si moc lidí nepřeje.

Průzkum provedla firma zabývající se tvorbou aplikací, BiTE interactive. Oslovila 1000 respondentů mladšího věku na území USA, z nichž 455 jich vlastní smartphone. A podle statistiky jen 1 z 12 majitelů smartphonu se zajímá o launcher Facebook Home, ostatních více než 90% se tedy o aplikaci nezajímá. Proč? Facebook potřebuje více a více dat o uživatelích, svojí nadstavbu na smartphony pak pro své uživatele prezentuje jako změnu zaměření z aplikací na lidi, na kterých jim záleží. Jenže ukazuje se, že lidé na mobilu více milují aplikace a nechtějí, aby některá takto vyčnívala nad ostatní, jak to dělá právě Facebook Home.

V potaz ale musíme vzít i relativně malý počet respondentů, který je navíc jen z domoviny Facebooku, USA. Další informace kolem launcheru Facebook Home ale ukazují, že tento průzkum asi nebude tak daleko od pravdy. Nová verze aplikace totiž přináší jen funkcionalitu složek, naopak od spuštění (12. dubna) se stále čeká na podporu více zařízení, než hrstky těch nejvýkonnějších s operačním systémem Android.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."