Soutěž o Apple iPhone 4, Samsung Galaxy S a HTC Wildfire
Chcete vyhrát Apple iPhone 4, Samsung Galaxy S nebo HTC Wildfire? Startuje Lovecká sezóna a vy k úspěšnému lovu budete potřebovat čtečku QR kódu ve vašem mobilním telefonu. Tak se připravte, začíná se už 18. října.
Nový projekt na podporu QR kódů připravila česká portálová jednička Seznam.cz společně s mobilním operátorem T-Mobile. Lovecká sezóna naostro startuje 18. října nepřehlédnutelnou kampaní v ulicích Prahy. Centrem informací je web www.lovecka-sezona.cz. K úspěšnému zvládnutí lovu na QR kódy budou lovci potřebovat Seznam.cz QR čtečku, ke které se dostanou přes stránky Lovecké sezóny.
Účelem hry je na šesti různých územích – honitbách po Praze – skenovat QR kódy, pod nimiž budou skryty indicie. Konečná a velmi zásadní heslová indicie vede šest nejrychlejších soutěžících k finální výhře, kterou je nejnovější typ telefonu Apple iPhone 4. Pro další soutěžící budou ve hře připraveny telefony Samsung i9000 Galaxy S a HTC Wildfire a dále drobné ceny v podobě flash disků, přívěsků a podobně. Výhry však budou pro lovce dostupné až ve chvíli, kdy budou mít všech 6 prémiových indicií v mobilu a podaří se jim ulovit i onu velmi vzácnou heslovou indicii. Soutěž vypukne 18. října a na shromáždění všech indicií budou mít lovci maximálně jeden měsíc.
„Správný lovec se vždy kouká kolem sebe a pozorně poslouchá. Proto věřím, že pozvánku k lovu na lavičkách, LCD obrazovkách a jiných veřejných plochách zaregistruje každý milovník dobrodružství“ říká ke kampani Martin Šámal, Senior Brand Manager Seznam.cz. „Věříme, že chuť objevovat něco zcela nového a vidina trofejí přiláká maximum lovců, kteří s námi mohou být na startu nové éry komunikace mobilů s okolím.“
Kampaň Lovecká sezóna připravila pro zadavatele agentura McCann Erickson. Poznatky ze zapojení QR kódů do praxe využijí partneři projektu k dalším aktivitám směřujícím k širokému využití internetu v mobilu. Ten je v současné době jak pro poskytovatele obsahu (Seznam.cz), tak pro mobilní operátory důležitým trhem, od něhož se v blízké budoucnosti očekávají významné reklamní příjmy.