Sony vydalo reklamu na NFC, která chytne za srdce

V komerčním světě, kde je reklama denním chlebem takřka každé společnosti a my spotřebitelé jsme od rána do večera doslova bombardováni nespočtem sloganů a reklamních hesel, postrádám jednu věc. Je jí kvalita, den co den se setkáváme se spoustou stupidních spotů, které zkouší, co vkus konzumentů obsahu ještě snese.

Výrobci spotřební elektroniky tvoří reklamy, které buď přejdete z důvodu její obyčejnosti, nebo žasnete nad genialitou, která znamená poselství a možnou vyhlídku úspěchu. Japonské Sony nyní vydalo novou reklamu, kde ukazuje, jak může fungovat NFC. Ta se zařadila do druhé půlky jmenovaných.

V Sony si vybrali něco, u čeho zaplesá srdce snad každému. Ano správně, je to láska dvou mladých lidí, kterou spojuje technologie. Ačkoliv jsem jedním z nadšenců do moderní techniky, nepřijde mi tento scénář vyjadřování něhy a citů zrovna nejšťastnější, ve světě byznysu se však tyto praktiky musí tolerovat. Pojďme se tedy stručně podívat na to, co reklama vlastně propaguje a jakým způsobem se jí to daří.

https://www.youtube.com/watch?v=IYBZ0gsOov4

Krátký spot by měl zpopularizovat funkci NFC (Near Field Communication), díky které je možno velmi rychle spárovat dva smartphony či Bluetooth sluchátka se smartphonem. V podstatě jde o to, že se potkají dva mladí, kteří si sdělí své city pomocí sdílení hudby do sluchátek. Jak prosté, že?

Doufejme ale, že k takovémuto aktu mladí nebudou využívat výhradně takovéto techniky, jelikož je přeci jen lepší někdy ten telefon nechat doma a zkusit získat srdce protějšku tradičnějším způsobem. Nejsme však poradnou pro mladistvé, a tak si připomínky o psychologickém dopadu této reklamy raději již necháme pro sebe.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Sony vydalo reklamu na NFC, která chytne za srdce

V komerčním světě, kde je reklama denním chlebem takřka každé společnosti a my spotřebitelé jsme od rána do večera doslova bombardováni nespočtem sloganů a reklamních hesel, postrádám jednu věc. Je jí kvalita, den co den se setkáváme se spoustou stupidních spotů, které zkouší, co vkus konzumentů obsahu ještě snese.

Výrobci spotřební elektroniky tvoří reklamy, které buď přejdete z důvodu její obyčejnosti, nebo žasnete nad genialitou, která znamená poselství a možnou vyhlídku úspěchu. Japonské Sony nyní vydalo novou reklamu, kde ukazuje, jak může fungovat NFC. Ta se zařadila do druhé půlky jmenovaných.

V Sony si vybrali něco, u čeho zaplesá srdce snad každému. Ano správně, je to láska dvou mladých lidí, kterou spojuje technologie. Ačkoliv jsem jedním z nadšenců do moderní techniky, nepřijde mi tento scénář vyjadřování něhy a citů zrovna nejšťastnější, ve světě byznysu se však tyto praktiky musí tolerovat. Pojďme se tedy stručně podívat na to, co reklama vlastně propaguje a jakým způsobem se jí to daří.

https://www.youtube.com/watch?v=IYBZ0gsOov4

Krátký spot by měl zpopularizovat funkci NFC (Near Field Communication), díky které je možno velmi rychle spárovat dva smartphony či Bluetooth sluchátka se smartphonem. V podstatě jde o to, že se potkají dva mladí, kteří si sdělí své city pomocí sdílení hudby do sluchátek. Jak prosté, že?

Doufejme ale, že k takovémuto aktu mladí nebudou využívat výhradně takovéto techniky, jelikož je přeci jen lepší někdy ten telefon nechat doma a zkusit získat srdce protějšku tradičnějším způsobem. Nejsme však poradnou pro mladistvé, a tak si připomínky o psychologickém dopadu této reklamy raději již necháme pro sebe.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."