Dlouho očekávaná závodní hra s “naštvanými ptáky” v hlavní roli se v prosinci konečně dostala do našich zařízení. V mnohých ovšem vzbudila rozhořčení kvůli míře obsažených mikrotransakcí a obecně je tento systém vnímán jako ten nejhorší. Finští vývojáři si to však nemyslí.
Pro Rovio se jedná o první hru s tímto systémem, do vydání Angry Birds Go! byla dostupná vždy verze zdarma s reklamou, placená verze bez nich a obvykle také HD varianta pro tablety.
V rozhovoru, který poskytl pro deník The Wall Street Journal výkonný ředitel v oblasti her, Jami Laes, vysvětlil, proč se finští vývojáři rozhodli změnit svou strategii a udělali z Angry Birds Go! první F2P titul.
Jedná se prý o “vstřícný krok” vůči zákazníkům. Do této doby prý panoval zmatek mezi jednotlivými verzemi napříč všemi platformami, nyní tento problém odpadá. Každý tak ví dopředu, co od hry může očekávat.
Laes dále prohlásil, že F2P model by mohl být “tím nejlepším pro naše fanoušky, hráče, vývojáře i vydavatele”, čímž nepřímo potvrdil, že je to také směr, kterým se bude Rovio ubírat i v budoucnu. Na závěr ještě Laes dodal, že Android nemusí být nutně nejdůležitější platforma pro vývojáře a naznačil, že vliv iOS je stále obrovský i přesto, že rychlost rozšíření nově vydané hry je u systému se zeleným robotem ve znaku mnohem rychlejší.
Sdílíte i vy stejný názor? Mikrotransakce možná nejsou špatná myšlenka, ale musí opravdu zůstat mikro. Pokud stojí jedno auto, zbraň či herní měna o podobné hodnotě v přepočtu klidně 1 000 korun, něco již není v pořádku. Avšak když to vývojářům vydělává miliony dolarů denně…
zdroj: PhoneArena
Dlouho očekávaná závodní hra s “naštvanými ptáky” v hlavní roli se v prosinci konečně dostala do našich zařízení. V mnohých ovšem vzbudila rozhořčení kvůli míře obsažených mikrotransakcí a obecně je tento systém vnímán jako ten nejhorší. Finští vývojáři si to však nemyslí.
Pro Rovio se jedná o první hru s tímto systémem, do vydání Angry Birds Go! byla dostupná vždy verze zdarma s reklamou, placená verze bez nich a obvykle také HD varianta pro tablety.
V rozhovoru, který poskytl pro deník The Wall Street Journal výkonný ředitel v oblasti her, Jami Laes, vysvětlil, proč se finští vývojáři rozhodli změnit svou strategii a udělali z Angry Birds Go! první F2P titul.
Jedná se prý o “vstřícný krok” vůči zákazníkům. Do této doby prý panoval zmatek mezi jednotlivými verzemi napříč všemi platformami, nyní tento problém odpadá. Každý tak ví dopředu, co od hry může očekávat.
Laes dále prohlásil, že F2P model by mohl být “tím nejlepším pro naše fanoušky, hráče, vývojáře i vydavatele”, čímž nepřímo potvrdil, že je to také směr, kterým se bude Rovio ubírat i v budoucnu. Na závěr ještě Laes dodal, že Android nemusí být nutně nejdůležitější platforma pro vývojáře a naznačil, že vliv iOS je stále obrovský i přesto, že rychlost rozšíření nově vydané hry je u systému se zeleným robotem ve znaku mnohem rychlejší.
Sdílíte i vy stejný názor? Mikrotransakce možná nejsou špatná myšlenka, ale musí opravdu zůstat mikro. Pokud stojí jedno auto, zbraň či herní měna o podobné hodnotě v přepočtu klidně 1 000 korun, něco již není v pořádku. Avšak když to vývojářům vydělává miliony dolarů denně…
zdroj: PhoneArena