reklama
heureka

O2 spouští nové stránky s elektronickým vyúčtováním Moje O2

1. 2. 2011  |  článek  |  autor:

Telefónica O2 spouští od 1. února nové webové stránky www.o2.cz, které nabízejí modernější design a jednoduší orientaci. S novou podobou stránek operátor také zavádí mobilní elektronické vyúčtování.

„Na nových stránkách jsme se na základě zpětné vazby od zákazníků zaměřili především na přehlednost, jednoduchou orientaci v informacích a odlehčený design. Novinkou je také sekce Moje O2, kde zákazník najde elektronické vyúčtování pro mobilní i fixní služby, které je včetně podrobného výpisu hovorů či zasílání vyúčtování do emailu zcela zdarma,“ říká Jindřich Fremuth, ředitel online divize společnosti Telefónica O2 Czech Republic.

O2.cz v novém

Při zadání adresy www.o2.cz se uživatel nově dostane přímo na nabídku produktů a služeb. Kompletním redesignem prošla nejen domovská stránka, ale také jednotlivé sekce. Například Telefony a zařízení nabídnou nově širokou škálu vizualizací telefonů, filtrování nebo porovnávání jednotlivých přístrojů. Web nabízí relativně plochou strukturu a nenutí tak zákazníka k mnohonásobným proklikům. Nejdůležitější informace tak nalezne přímo na stránce daného produktu. Nová verze stránek umožní také snazší přístup k ostatním portálům O2 a nabídne propojení se sociálními sítěmi Facebook, Twitter a YouTube.

Elektronické vyúčtování na Moje O2

Elektronické vyúčtování je komfortní, jednoduché, šetří náklady i životní prostředí. Od 1. února 2011 si jej může bezplatně aktivovat každý zákazník. Služba nabízí e-účet pro mobilní i fixní služby, podrobný výpis hovorů zdarma, zasílání vyúčtování do emailu zákazníka a SMS upozornění na nové vyúčtování. V prvních dvou měsících od pořízení O2 eÚčet může zákazník využívat paralelně jak elektronické, tak tištěné vyúčtování. Vyzkouší si tak, který typ vyúčtování mu více vyhovuje. Za tištěnou fakturu nic neplatí. Po uplynutí této doby mu bude jako standardní nastaven elektronický způsob. V případě, že zákazník požaduje nadále tištěnou i elektronickou verzi, zaplatí měsíčně 20 Kč.

Elektronické vyúčtování je zákazníkům dostupné na internetové adrese www.mojeo2.cz. Podnikatelé a firmy pak najdou aplikaci elektronického vyúčtování na adrese www.e-ucet.cz.

Témata:

Diskuze k článku (73 komentářů)

  1. MilanK
    3.2.2011 v 09:01

    Má to jedinou chybu: uživatelé předchozího e-účtu se nemohou přihlásit, nefunguje ani obnovení hesla (respektive se to tváří funkčně, ale výsledek žádný).
    Po zavolání na info linku jsem pět minutek poslouchal výtahovou muziku a pak se dozvěděl, že staré registrace jsou zrušeny a musím vytvořit novou. Bych se jim na to vykašlal, jenže jsem se nemohl dostat k elektronické faktuře a odpojen jsem také nechtěl být.

    Odpovědět

      Josef Puš
      15.1.2012 v 15:21

      Chtěl jsem ušetřit papíry,které jako bývalý „inkoust“ je nemám rád,ale nedostávám žádný mail a ani písemné zaslání faktury.Když se chci přihlásit, jsem tak to nejde. Možná, že uvádím špatně jméno,nebo heslo. Pokud to jde zrušte moji registraci a posílejte mi faktury jako dříve písemě.

      Odpovědět

      Zdenek
      17.1.2014 v 22:29

      Zdravím, tento problém mám také.

      Odpovědět

      Kitty
      18.2.2014 v 20:17

      Dostala jsem zprávu o vyúčtování. Opakovaně se snažím přihlásit do svého „mojeO2″,ale nebere mi to heslo a nejde se přihlásit. Jestli chcete takto zlepšovat od 1. února 2014, vraťte to friško do stavu, kdy to šlo bez problémů. Co je to několikeré přesměrování? Vidím, že nejsem sama. Dělejte s tím něco! Kitty

      Odpovědět

      Jakuza
      6.8.2014 v 12:24

      Reaguji na Tvoji stížnost pro přihlášení.Taky se mi to nedařilo a pak jsem přišla na fíglík,poradím,jak na to.Když Ti mailem přijde faktura,najeď si na „přihlásit do moje 02″,klikni a objeví se Ti tabulka na jméno a heslo,normálně to vyplň podle dříve fungující a tam to normálně jde.Doufám,že si to přečtou i ostatní,kterým se přihlíšení nedaří.Zdravím.

      Odpovědět

  2. Růžena
    29.7.2011 v 17:35

    Souhlasím s panem Milenem K opravdu to nefunguje,faktura se zobrazí,ale podrobný výpis ne,pokud to chete platit jinal něž přes internet, tak je zjišťování údajů zdlouhavé,vůbec se mi to nehodí.zruším to.

    Odpovědět

  3. Růžena
    29.7.2011 v 17:37

    Souhlasím s panem Milenem K opravdu to nefunguje,faktura se zobrazí,ale podrobný výpis ne,pokud to chcete platit jinak něž přes internet, tak je zjišťování údajů zdlouhavé,vůbec se mi to nehodí.ruším to a vrátím se ke klasice.

    Odpovědět

  4. Banyai Julius
    5.8.2011 v 16:10

    Souhjlasím s panem Milanem.Dostat se do účtu po přeinstalovaní programu je problematické a ne vždy se podaří.Uvažuji od odhlášení,protože mne to jen rozčiluje.Původní program neměl chybu.

    Odpovědět

  5. Petr K.
    7.9.2011 v 17:42

    Předchozí pisatelé-nespokojení-se asi dopouští
    chyb v zadávání.
    Já jsem velmi spokojen.Takhle to nemá chybu.
    Jen se chci zbavit upozornšní SMS na vyúčtování.

    Odpovědět

      Dana
      17.2.2013 v 12:52

      Prosím jak se chcete zbavit upozornění SMS na vyúčtování, protože mám stejný problém.

      Odpovědět

      Marta
      6.10.2013 v 21:30

      dobrý den pořídila jsem si nový počítač, je mi 71let a nemůžu se dostat na účet zkouším to jak mohu a nic prosím jestli můžete tak mi poradte děkuji Marta.

      Odpovědět

  6. Bartoš Jan
    20.9.2011 v 17:00

    Moje číslo je neplatné. Nepochopím. Má ho 15 let. A na svův celkový výpis se nemohu dostat. Prosím o radu. Děkuji 602200846

    Odpovědět

  7. Emilie Kopecká
    23.9.2011 v 18:36

    Můžete mi někdo poradit kde najdu referenční číslo,vyzkoušela jsem už všechny na smlouvě a nic nezabírá.Variabilní znám.Dík

    Odpovědět

      jitka
      26.1.2012 v 21:59

      mě zas nefunguje variabilní referenčni je psané na smlouvě

      Odpovědět

      Jožka
      16.2.2013 v 14:54

      Máte ho uvedeno na faktuře. Dokonce patrně dvakrát. Měla byste jej mít i ve smlouvě. Nemám ji po ruce tedy nemohu tvrdit

      Odpovědět

  8. Paclt
    15.10.2011 v 09:56

    Souhlasím s připomínkami. Včera jsem se snažila zaregistrovat na “ moje O2 „, ale nepovedlo se. Prý jsou mimo provoz. Snažila jsem se dozvědět za co platím 396,-Kč navíc. Volala jsem několikrát na linku *11 a dozvěděla jsem se akorát, že mi pošlou výpis za 90,- Kč. Chtěla jsem přestoupit k jinému operátorovi a bylo mi řečeno, že mi smlouvu automaticky prodloužili bez mého vědomí a budu platit kauci ( téměř 3000,- ). Smlouvu ( z roku 2008) jsem do dnes neobdržela a kopii mi nepošlou, protože neznám IČ. P. Kopecká referenční číslo je na fa hned pod vaší adresou, ale poraďte mi někdo kde najdu identifikační číslo! Děkuji

    Odpovědět

  9. Foit
    31.10.2011 v 14:37

    I já souhlasím,přihlásil jsem se-nepřihlásil?Při novém přihlašování mne to nepustilo přes mé číslo tel.-že prý už je registrované.Asi tam mají ….

    Odpovědět

  10. Tana
    22.12.2011 v 20:13

    I mě to nejde se přihlásit.Přihlašovací jméno a heslo to nebere,nefunguje ani přihlášení nového hesla

    Odpovědět

  11. Helena
    17.1.2012 v 06:37

    Přidávám se k reklamacím – viz výše uvedené. Žádám o zrušení elektronického způsobu vyúčtování!
    Zároveň žádám o dosavadní „papírové“ zasílání vyúčtování a to s okamžitou platností!!!

    Odpovědět

      Jindřich Srb
      17.1.2012 v 08:55

      Dobrý den, s požadavkem se obraťte přímo na O2, my o tom pouze informujeme :) Za papírové vyúčtování ale budete platit min. 10kč měsíčně, které vám operátor připočte k sumě.

      Odpovědět

  12. Petr Beneš
    10.2.2012 v 10:06

    Dobrý den, jsem novým uživatelem. Když to čtu, tak tomu nemohu věřit….proč tedy spouštíte nefunkční službu…..

    Odpovědět

  13. bohous
    2.3.2012 v 09:15

    Ja sem se zaregistroval na Mojeo2 a zridil e-ucet vse v pohode vypisy i faktury ,a pokud chcete nekdo podrobny vypis volani musite si dat zaktivovat

    Odpovědět

  14. bohous
    2.3.2012 v 09:17

    Ja sem se zaregistroval na Mojeo2 a zridil e-ucet vse v pohode vypisy i faktury ,a pokud chcete nekdo podrobny vypis volani musite si dat zaktivovat ,jeste bych snad dodal ,ze musite rozlisovat nefiremni a fyremni zakazniky

    Odpovědět

  15. bohuslava krupičková
    14.6.2012 v 12:51

    prosila bych poslat výpis účtu o2.Děkuji krupičková

    Odpovědět

  16. Hana Drašnarova
    18.7.2012 v 17:57

    vyúčtování za telefon

    Odpovědět

      Ciznerová Jarmila
      20.11.2012 v 00:33

      Prosím o měsíční vyúčtování telefonu o2 výpis účtu. Děkuji.

      Odpovědět

  17. tellefonista
    12.2.2013 v 11:59

    chtějí číslo na mobil?? tak to zrovna, aby zase měli kam volat a votravovat

    Odpovědět

  18. kolíňák
    19.2.2013 v 17:37

    jsem snad hloupý,ale přihlásit mi nejde problém.

    Odpovědět

  19. kačer
    9.4.2013 v 13:44

    při zadání maelu a tel.čísla nejde přihlasit na mojeo2 e-ucet

    Odpovědět

  20. koudelka1
    2.6.2013 v 16:10

    nemohu se dostat na můj účet.Pořád mi to píše špatné heslo.Co s tím.

    Odpovědět

  21. Radešinský
    5.6.2013 v 22:45

    velký problém dostat se na učet zadám potřebné data a nic
    poradte jak s toho kruhu ven.?

    Odpovědět

  22. alena rojčová
    12.8.2013 v 16:59

    nemohu se dostat na svůj účet mám mít k němu stále přístup proč a jak na to

    Odpovědět

  23. jiřina obdržalová
    16.9.2013 v 14:09

    Vážení ,stížnosti je mnoho připojuji se také,protože vaše služba je nefunkční a přeji si zasílat faktury poštou a to od příštího měsíce od doby ,kdy jste mi udělali změnu tarifu,jsem nespokojená protože volám stejně a platím vice.Poskytněte mi informaci zda je možné od vás odejít bez sankcí děkuji Obdržalová Jiřina.

    Odpovědět

  24. Vaclav BENES
    30.10.2013 v 12:46

    Zadam o elektronicke vyuctovani telefonu c.774902774. DEKUJI

    Odpovědět

  25. Panek
    3.11.2013 v 22:44

    Tak jako shora uvedení uživatelé , nemohu se spolehlivě dostat na svůj účet , až jsem již dávno přihlášený .
    Myslím, že tato inovace se Vám nepovedla.

    Odpovědět

  26. Jiří Hasan
    8.11.2013 v 15:46

    Nemohu se celý den dostat na stránky, abych si mohl ´kontrolovat provolané minuty a nahlédnout na vyúčtování a fakturu. Zřejmě byla provedena nějaká inovace – stále mi to hláší, že nesouhlasí přihlašovací údaje. Žádám o zprávu, jak se mohu dostat ke svým fakturám a kontrole hovorů. Proč stále měníte něco, co dosud fungovalo? Děkuji za rychlé vyřízení. J.Hasan

    Odpovědět

  27. petruše glasová
    12.11.2013 v 12:24

    Nemohu se opakovaně dostat na vyúčtování moje o2.Nemám přehled za co platím.Zprávy o blížícím se vyčerpání volných minut mi taky nechodí.mám smlouvu od května 2013,za jakých podmínek mohu od vás odejít? děkuji glasová

    Odpovědět

  28. kupecký jozef
    19.11.2013 v 16:40

    u mně je to samé,když se potřebuji dostat do samoobsluhy a podívat se na elektronické vyučtování,tak mi to převážně nefunguje,nejsem s tím vůbec spokojen a v důsledku toho,taky uvažuji o odchodu od o2TV

    Odpovědět

  29. kupecký jozef
    19.11.2013 v 16:43

    to máte tolik zákazníků,že vám to nestojí za to si u nich udržet spokojenost s O2 ???díváte se na výše uvedené dotazy a vážné připomínky????

    Odpovědět

  30. Marta Ambrosová
    4.12.2013 v 07:16

    Několikrát sem se pokoušela zrušit papírové faktury i přes Vaši prodejnu leč marně. Při poslední návštěvě v prodejně mi řekli, že požadavek je zadán, ale papírové vyúčtování chodí stále. Co tedy udělat aby jste zasílali vyúčtování jen elektronické?

    Odpovědět

      Marta Ambrosová
      4.12.2013 v 08:04

      Několikrát jsem se pokoušela zrušit papírové faktury i přes Vaši prodejnu leč marně.Při poslední návštěvě v prodejně mi řekli, že požadavek je zadán, ale papírové vyúčtování chodí stále. Co tedy udělat aby jste zasílali vyúčtování jen elektronické?

      Odpovědět

  31. Jiří Geriš
    12.12.2013 v 17:07

    Zatím jsem používal jiný mail – jak ho u Vás změnit ?

    Odpovědět

  32. Ing.František Weysser
    13.12.2013 v 10:36

    Dne 12.12.2013 jste mi poslali sms s výzvou,abych zaplatil
    částku 359,-kč za provoz mojí telefonní stanice. Když si však porovnám Vaše vyúčtování za období 16.9.2013 až 15.10.2013 zjištuji,že se sice shodují čísla účtu O2, ale zcela odlišné je číslo nového variabilního symbolu.Byl by tedy problém mi po internetu zaslat fakturu za měsíc prosinec 2013, kterou si mohu pro moji banku na PC vykopírovat bez jakýchkoli problémů ? Nemám totiž možnost zkontrolovat, že požadovaná platba příjde tam, kam má.

    Odpovědět

  33. Joska
    21.12.2013 v 13:32

    Jo je to pravda,přes eru to vůbec nejde ale hlavně že pořád nabízí nové tsrify a pod.

    Odpovědět

  34. Vladimír
    14.1.2014 v 09:57

    Dobrý den, s politováním vám musím oznámit, že mám s přihlášením stejné potíže jako řada jiných uživatelů. Do dnešního dne jsem problémy neměl a rád bych věřil, že se vám je podaří brzy odstranit a neztratíte tak důvěru „starších“ uživatelů.

    Odpovědět

  35. Viktor
    16.1.2014 v 10:52

    Firma o2 se žene do zahuby samé novinky posledni dobou poslední rok se nic nedozvite nikdo vam neporadi v ničem sami EROR pořád se jen vimlouvaji pomalu i ma firma diky o2 pomalu EROR KONEC

    Odpovědět

  36. flaska miloslav
    19.1.2014 v 17:39

    mam na mobylu zpravy z cisla 90033. chtel bych se jich zbavit ale nevim jak. jakmile zmacknu cist jsem o 90 kc chudsi. 2krat jsem to udelal a ted nevim jak dal . pomozte mi s vymazanim dekuji

    Odpovědět

      flaska miloslav
      22.9.2014 v 17:51

      jak vymazat z mobilu zlodejske cislo 90033

      Odpovědět

  37. Jana
    20.1.2014 v 14:25

    Už přes rok jsem neměla problémy s přihlašováním,ale teď se tam nedostanu kdybych se zbláznila,co se to tam u vás děje,dejte to do pořádku,ať se člověk dostane ke svému vyúčtování,pokud nastaly změny,tak byste nás mohli informovat.

    Odpovědět

  38. aleš
    20.1.2014 v 20:49

    Tři měsíce jsem dostával pouze upozornění sms kolik mám platit,výpis žádný.Po upozornění a žádosti o podrobný výpis,mi přišli výpisy tři v jeden den,leč obyč.Tvrdí,že poslali podrobné a tudíž platím 360 kč,s tím,že mi je dodatečně pošlou.(už jsou mi na nic)Uhradit samozřejmně jsem povinen(SNAŽILI SE TO SVÁDĚT I NA POŠTU-HOVADINA)Není u tohoto operátora něco prohnilého?Spousta lidí odchází,nerad ale asi půjdu také.

    Odpovědět

  39. Iva Kotková
    27.1.2014 v 20:04

    Po aktualizaci webové stránky moje o2 se mi přes marné pokusy nepodařilo otevřít údaje o vyúčtování, systém hlásí, ze ID (uživatelské jméno) v kombinaci s dříve používaným heslem je neplatné a já neznám způsob, jak se přihlásit na svůj účet.můžete mi pomoci?

    Odpovědět

  40. frantisek
    30.1.2014 v 14:00

    Mám přesně tentýž problém jako paní Iva Kotková.
    Operátoři mi několikrát zaslali kód ke změně hesla, heslo jsem si změnil a stejně to nepomohlo.
    Dostanu se pouze do vyúčtování za mobil – ze kterého přepošlu obdržený kód. Operátoři mi tvrdí, že se mám přepnout na pevnou, tu možnost však obrazovka nenabízí.Sami s tím prý nemohou nic dělat.
    Vyúčtování za pevnou linku je stále nedostupné.
    Po třech letech používání e-účtu zase krok zpět.
    Pomůže mi konečně někdo z O2, nebo mi to budou zase pouze „okecávat“ z KAL centra_?

    Odpovědět

  41. Petr
    7.2.2014 v 10:08

    Je to stále horší!! Nejdříve to trvalo, než mi zprovoznili účet a teď v tom novém , můj účet najednou neexistuje!! Zkouší naší trpělivost!! Copak člověk má čas stále řešit jejich bor…?!!! Nechají si to zaplatit, tak ať to alespoň funguje!! Je to nehoráznost!!!!

    Odpovědět

  42. Marie
    10.2.2014 v 18:04

    Přečetla jsem si uveřejněné názory a plně s nimi souhlasím,mám stejný problém urgovala jsem tento problém osobně v prodejnách o 2 několikrát a žádná náprava!

    Odpovědět

  43. frantisek
    10.2.2014 v 21:18

    Konečně to funguje.
    Tím jsem ale zjistil, že při mém dotazu 16.1.2014 na operátory, mne přepojili na jejich „Zákaznickou linku DATART, 810 328 278,“ která je však placená a nevztahují se na ni volné mninuty a je placená, čili zase podraz.

    Odpovědět

  44. Jan Machů
    18.2.2014 v 11:10

    nemohu již druhý den přihlásit se k učtu poradte jak se tam dostat díky

    Odpovědět

  45. Vladimír Šorf st.
    17.3.2014 v 17:18

    Mám stejné problémy jako mnoho dalších v předešlém seznamu.
    Váš požadavek na elektronické vyúčtování s požadovanými údaji
    jsem odeslal již 2x Dodnes však nemám nic jen platím..Móóc se
    mi to nelíbí. Co mám dělat? Děkuji za odpověď.

    Odpovědět

  46. Antonín Kubíček
    24.3.2014 v 15:49

    Rok se bez problému přihlašuji a kontroluji si čerpání svých tarifů. Nyní nefunguje nic. To je nedobré svědectví o úrovni operátora.

    Odpovědět

  47. svatava
    17.4.2014 v 20:13

    mám ty samé problémy, chci se podívat na fa za pevnou linku, ale už 2 dny se marně snažím nějakým způsobem se dostat na nějaký přehled, ať už přes číslo pevné linky nebo číslo fa nebojinak. Je tam fůra zbytečných odkazů které mnohdy nejdou ani otevřít. proč se to nemůže zjednodušit? Kliknout na moje 02 a číslo fa nebo tf a otevře se fa.Snažte se vyjít vstříc i těm, kteří nejsou tolik zběhlí v používání internetua najdou si jen základní věci, zdravím a těším se, že se také někdy na svou fa podívám.

    Odpovědět

  48. František
    25.4.2014 v 15:39

    Stále stejný problém ,mám dojem , že nový program pro elektronickou fak-
    turaci záměrně někdo poškozuje z řad programátorů,donedávna nebyl problém
    s připojením do moje O2 dnes je to nemožné

    Odpovědět

  49. Miroslav Týř
    26.4.2014 v 11:47

    nemohu najít vy’učtování za tel.č.606256618 za duben 2O14.Jsem starší osoba a nevyznám se v tom.Prosím pomozte.Děkuji

    Odpovědět

  50. kejda
    9.5.2014 v 15:02

    Takovou blbost může udělat jenom O2. Je to tlupa nekompetentních lidí.

    Odpovědět

  51. Jirka
    30.5.2014 v 06:54

    Fakt je záhadou to, že před 2 měsíci jsem zadal do „moje o2 – vyúčtování“
    svoje ID a heslo a měl jsem přístup ke svým účtům. Dnes po zadání těchto
    údajů je to NEDOSTUPNÉ, aniž bych byl ze strany O2 upozorněn, že došlo k nějakým změnám. Je to chyba internetu, či přímo toho, kdo poskytuje tyto
    nekvalitní služby – tedy o2 ?? Jak si tedy operátor O2 váží svých zákazníků,
    když tomu kdo využívá pevnou linku, internetové připojení a mobilní telefon
    není schopen poskytnout jím v minulosti nabízené výhody, ale z druhé strany
    často atakuje zákazníka dalšími nabídkami jako např. televizními programy
    po lince za „pakatel“ a pod. Holt je to asi jenom „o byznysu“ – vytřískat
    od zákazníka maximum!!
    Omlouvám se těm, kdo případně s mým názorem a zkušenostmi nesouhlasí, třeba
    mají pozitivnější náhled.
    Jirka – důchodce, Karlovarský kraj

    Odpovědět

  52. Renata
    18.6.2014 v 18:31

    Lidičky na tento problém jsem už dávno přišla a reklamovala jsem to jako prý první zákazník.Přišla jsem na to, že je způsobené stahováním nových ovladačů,který si s tím neumí poradit.Zatím nemám problém a mám dva počítače a na jednom nestahuji nové ovladače.

    Odpovědět

  53. Bereneiter Josef
    9.7.2014 v 12:17

    Dotaz : došlo ke zrušení tarifu ZERO a bylo mi nabídnuto – tarif BASIC.Prosím
    sdělit co tento obnáší a hlavně jak je vyúčtován. Mám zájem o dobíjecí SIM kartu pro dobíjení částek :
    dle vlastní potřeby … poradíte jak postupovat – děkuji / 723 802 727 /

    Odpovědět

  54. Bereneiter Josef
    9.9.2014 v 07:14

    Stále čekám na odpověd‘ ..

    Odpovědět

  55. flaska miloslav
    22.9.2014 v 17:55

    odpovi mi nekdo jak se zbavit z mobilu cisla90033

    Odpovědět

  56. Nestěrenková Hana
    11.11.2014 v 15:06

    Již několik týdnů, mám problém přihlásit se do „Moje o2″. Zkouším to několikrát za sebou a nejde to, pak to třeba na osmý pokus vyjde. Kdo má ale čas a nervy u toho tak dlouho sedět? To je služba zákazníkovi? Udělejte s tím něco aby to fungovalo! Děkuji.

    Odpovědět

  57. Vlasta
    15.11.2014 v 14:45

    Nemohu se dostat k podrobnému přehledu vyúčtování. Již jsem tomu věnovala desítky hodin a stále nic. Prosím nastavte to, nebo budu nucena od Vás odejít.

    Odpovědět

  58. fiser vaclav
    19.11.2014 v 19:55

    prisla mi sms zdarma ale stále nevim proc se tato zvysuje platne.platim 149 a ted mi prislo 199kcs.pri tom mi neprislo zvyseni platby.pokud se zvysuje platba tak se ma odberatel o tom něco vedet.diky .venca.

    Odpovědět

  59. ALENKA71
    10.12.2014 v 19:12

    Tak nejen,že se mi nedaří se přihlásit..ale každý měsíc se mi nesmyslně zvedají platby za ůhrady..už tohle opravdu nechápu!! Jeden Vám řekne,že vše máte nastavené a další měsíc zaplatím ještě víc!?? Hledám si jiného dodavatele,protože za tuto cenu,už budu mít internet nejrychlejší v celé republice!!!!

    Odpovědět

  60. Pepa
    17.12.2014 v 12:10

    Faktury za službu mobilního modemu ,který stejně nefunguje jak by měl,nechodí poštou . Přijde pouze upomínka na zaplacení za služby které stejně nefungují. Cena stoupla o 200%.Kdo má stejné zkušenosti přidejte se .. Pepa

    Odpovědět

  61. marie
    18.12.2014 v 18:25

    nechci platit účtem,žádala jsem o složenku , jeden měsíc bylo vše v pořádku,ale ted opět přišel účet bez složenky tak nevím dělají si ze mne srandu, nebo zaměstnávají debili?

    Odpovědět

Přidat komentář

heureka
Recenze Samsung Galaxy Alpha: V lodičkách maraton neběhej

recenze

Recenze Samsung Galaxy Alpha: V lodičkách maraton neběhej

1. 11. 2014  |    |  diskuze (15)

Nový Samsung Galaxy Alpha je krásný a stylový, nabízí i odladěné prostředí a nálož skvělých funkcí. Do…

Život s mobilem #1: Vstáváme s Terezou (premiérový díl seriálu!)

článek

Život s mobilem #1: Vstáváme s Terezou (premiérový díl seriálu!)

6. 10. 2014  |    |  diskuze (23)

Minulý týden jsme vás navnadili na náš nový seriál Život s mobilem, který na Mobilizujeme.cz poběží každý…

Ceny nových iPhonů 6 rostou, současné iPhony zlevňují

článek

Ceny nových iPhonů 6 rostou, současné iPhony zlevňují

10. 9. 2014  |    |  diskuze (12)

Kolik budou stát novinky Applu? Připravte se na další cenový skok. Za nejvyšší 128 GB verzi phabletu…

Recenze Samsung Galaxy S5 mini: Konečně pořádný mini?

recenze

Recenze Samsung Galaxy S5 mini: Konečně pořádný mini?

11. 8. 2014  |    |  diskuze (27)

Po dvě generace lákal Samsung na zmenšené verze aktuální vlajkové lodi Galaxy S pouze stejným designem. Výbava přitom…

Nejočekávanější mobily roku 2014. Na co se těšit?

článek

Nejočekávanější mobily roku 2014. Na co se těšit?

9. 1. 2014  |    |  diskuze (30)

Rok 2013 je za námi. Stojí za to se podívat směrem vpřed, co nás čeká v roce…

7 důvodů, proč se vyplatí koupit smartphone z Číny

článek

7 důvodů, proč se vyplatí koupit smartphone z Číny

17. 12. 2013  |    |  diskuze (73)

Čínské telefony se postupně dostávají do celého světa. Co vede lidi k tomu, že dají přednost „Číňanovi“…

Jak snadno dostat Flash Player do Androidu, včetně nepodporovaného 4.1 Jelly Bean

návod

Jak snadno dostat Flash Player do Androidu, včetně nepodporovaného 4.1 Jelly Bean

23. 11. 2012  |    |  diskuze (106)

Nestihli jste si do 15. srpna stáhnout Flash Player z obchodu Google Play? Nevadí. Existuje jednoduchá možnost,…

Samsung Galaxy J1 prozrazuje své low-endové parametry

článek

Samsung Galaxy J1 prozrazuje své low-endové parametry

DNES  |    |  diskuze (1)

Samsung zřejmě brzy představí nový model Galaxy J1, který by mohl zamířit na úplné dno cenové nabídky. Mluví…

Samsung Galaxy S6 zachycen na prvních snímcích?

spekulace

Samsung Galaxy S6 zachycen na prvních snímcích?

DNES  |    |  diskuze (1)

Francouzský NoWhereElse přinesl údajné první snímky kovové schránky připravovaného Samsungu Galaxy S6. Jsou pravé nebo ne? To…

Lumia 1330 v přípravách, polepší si hlavně oba fotoaparáty

článek

Lumia 1330 v přípravách, polepší si hlavně oba fotoaparáty

DNES  |    |  diskuze (1)

Microsoft údajně chystá nástupce phabletové Lumia 1320, která přišla po boku Lumie 1520 a byla jen jakousi chudší…

Podívejte se na vzhled nové vlajkové lodě Xperie Z4

spekulace

Podívejte se na vzhled nové vlajkové lodě Xperie Z4

VČERA  |    |  diskuze (17)

Poslední měsíc se japonské společnosti Sony, alespoň z hlediska utajení, příliš nevyvedl. Na internet se totiž dostaly informace…

Android M bude pohánět auta budoucnosti

spekulace

Android M bude pohánět auta budoucnosti

VČERA  |    |  diskuze (1)

Platforma Android Auto byla oznámena již letos, nicméně propojení Androidu s automobily zde probíhá s využitím smartphonu.…

Samsung Galaxy S6 bude mít displej zahnutý na obou bocích

článek

Samsung Galaxy S6 bude mít displej zahnutý na obou bocích

19. 12. 2014  |    |  diskuze (10)

Jsou tady další informace o chystané vlajkové lodi Samsung Galaxy S6. Tentokrát se mluví o celokovovém těle…

Xperie řady Z2 a Z3 obdrží Android Lollipop začátkem roku 2015

článek

Xperie řady Z2 a Z3 obdrží Android Lollipop začátkem roku 2015

18. 12. 2014  |    |  diskuze (1)

Společnost Sony již v říjnu uvedla, že updatuje veškerá svá zařízení prémiové řady Xperia Z na nejnovější Android Lollipop,…