Publikováno 1. 2. 2011 Autor:


O2 spouští nové stránky s elektronickým vyúčtováním Moje O2

Telefónica O2 spouští od 1. února nové webové stránky www.o2.cz, které nabízejí modernější design a jednoduší orientaci. S novou podobou stránek operátor také zavádí mobilní elektronické vyúčtování.

„Na nových stránkách jsme se na základě zpětné vazby od zákazníků zaměřili především na přehlednost, jednoduchou orientaci v informacích a odlehčený design. Novinkou je také sekce Moje O2, kde zákazník najde elektronické vyúčtování pro mobilní i fixní služby, které je včetně podrobného výpisu hovorů či zasílání vyúčtování do emailu zcela zdarma,“ říká Jindřich Fremuth, ředitel online divize společnosti Telefónica O2 Czech Republic.

O2.cz v novém

Při zadání adresy www.o2.cz se uživatel nově dostane přímo na nabídku produktů a služeb. Kompletním redesignem prošla nejen domovská stránka, ale také jednotlivé sekce. Například Telefony a zařízení nabídnou nově širokou škálu vizualizací telefonů, filtrování nebo porovnávání jednotlivých přístrojů. Web nabízí relativně plochou strukturu a nenutí tak zákazníka k mnohonásobným proklikům. Nejdůležitější informace tak nalezne přímo na stránce daného produktu. Nová verze stránek umožní také snazší přístup k ostatním portálům O2 a nabídne propojení se sociálními sítěmi Facebook, Twitter a YouTube.

Elektronické vyúčtování na Moje O2

Elektronické vyúčtování je komfortní, jednoduché, šetří náklady i životní prostředí. Od 1. února 2011 si jej může bezplatně aktivovat každý zákazník. Služba nabízí e-účet pro mobilní i fixní služby, podrobný výpis hovorů zdarma, zasílání vyúčtování do emailu zákazníka a SMS upozornění na nové vyúčtování. V prvních dvou měsících od pořízení O2 eÚčet může zákazník využívat paralelně jak elektronické, tak tištěné vyúčtování. Vyzkouší si tak, který typ vyúčtování mu více vyhovuje. Za tištěnou fakturu nic neplatí. Po uplynutí této doby mu bude jako standardní nastaven elektronický způsob. V případě, že zákazník požaduje nadále tištěnou i elektronickou verzi, zaplatí měsíčně 20 Kč.

Elektronické vyúčtování je zákazníkům dostupné na internetové adrese www.mojeo2.cz. Podnikatelé a firmy pak najdou aplikaci elektronického vyúčtování na adrese www.e-ucet.cz.

Témata:

Diskuze k článku (56 komentářů)

  1. Thumb up 3 Thumb down 0 MilanK
    Napsal(a) 3.2.2011 v 09:01

    Má to jedinou chybu: uživatelé předchozího e-účtu se nemohou přihlásit, nefunguje ani obnovení hesla (respektive se to tváří funkčně, ale výsledek žádný).
    Po zavolání na info linku jsem pět minutek poslouchal výtahovou muziku a pak se dozvěděl, že staré registrace jsou zrušeny a musím vytvořit novou. Bych se jim na to vykašlal, jenže jsem se nemohl dostat k elektronické faktuře a odpojen jsem také nechtěl být.

    [Odpovědět na názor]

      Thumb up 1 Thumb down 0

      Josef Puš
      Odpověděl 15.1.2012 v 15:21

      Chtěl jsem ušetřit papíry,které jako bývalý „inkoust“ je nemám rád,ale nedostávám žádný mail a ani písemné zaslání faktury.Když se chci přihlásit, jsem tak to nejde. Možná, že uvádím špatně jméno,nebo heslo. Pokud to jde zrušte moji registraci a posílejte mi faktury jako dříve písemě.

      [Odpovědět na názor]

      Thumb up 2 Thumb down 0

      Zdenek
      Odpověděl 17.1.2014 v 22:29

      Zdravím, tento problém mám také.

      [Odpovědět na názor]

      Thumb up 1 Thumb down 0

      Kitty
      Odpověděl 18.2.2014 v 20:17

      Dostala jsem zprávu o vyúčtování. Opakovaně se snažím přihlásit do svého „mojeO2″,ale nebere mi to heslo a nejde se přihlásit. Jestli chcete takto zlepšovat od 1. února 2014, vraťte to friško do stavu, kdy to šlo bez problémů. Co je to několikeré přesměrování? Vidím, že nejsem sama. Dělejte s tím něco! Kitty

      [Odpovědět na názor]

  2. Thumb up 2 Thumb down 0 Růžena
    Napsal(a) 29.7.2011 v 17:35

    Souhlasím s panem Milenem K opravdu to nefunguje,faktura se zobrazí,ale podrobný výpis ne,pokud to chete platit jinal něž přes internet, tak je zjišťování údajů zdlouhavé,vůbec se mi to nehodí.zruším to.

    [Odpovědět na názor]

  3. Thumb up 3 Thumb down 0 Růžena
    Napsal(a) 29.7.2011 v 17:37

    Souhlasím s panem Milenem K opravdu to nefunguje,faktura se zobrazí,ale podrobný výpis ne,pokud to chcete platit jinak něž přes internet, tak je zjišťování údajů zdlouhavé,vůbec se mi to nehodí.ruším to a vrátím se ke klasice.

    [Odpovědět na názor]

  4. Thumb up 1 Thumb down 0 Banyai Julius
    Napsal(a) 5.8.2011 v 16:10

    Souhjlasím s panem Milanem.Dostat se do účtu po přeinstalovaní programu je problematické a ne vždy se podaří.Uvažuji od odhlášení,protože mne to jen rozčiluje.Původní program neměl chybu.

    [Odpovědět na názor]

  5. Thumb up 0 Thumb down 2 Petr K.
    Napsal(a) 7.9.2011 v 17:42

    Předchozí pisatelé-nespokojení-se asi dopouští
    chyb v zadávání.
    Já jsem velmi spokojen.Takhle to nemá chybu.
    Jen se chci zbavit upozornšní SMS na vyúčtování.

    [Odpovědět na názor]

      Thumb up 0 Thumb down 3

      Dana
      Odpověděl 17.2.2013 v 12:52

      Prosím jak se chcete zbavit upozornění SMS na vyúčtování, protože mám stejný problém.

      [Odpovědět na názor]

      Thumb up 1 Thumb down 0

      Marta
      Odpověděl 6.10.2013 v 21:30

      dobrý den pořídila jsem si nový počítač, je mi 71let a nemůžu se dostat na účet zkouším to jak mohu a nic prosím jestli můžete tak mi poradte děkuji Marta.

      [Odpovědět na názor]

  6. Thumb up 1 Thumb down 0 Bartoš Jan
    Napsal(a) 20.9.2011 v 17:00

    Moje číslo je neplatné. Nepochopím. Má ho 15 let. A na svův celkový výpis se nemohu dostat. Prosím o radu. Děkuji 602200846

    [Odpovědět na názor]

  7. Thumb up 2 Thumb down 0 Emilie Kopecká
    Napsal(a) 23.9.2011 v 18:36

    Můžete mi někdo poradit kde najdu referenční číslo,vyzkoušela jsem už všechny na smlouvě a nic nezabírá.Variabilní znám.Dík

    [Odpovědět na názor]

      Thumb up 0 Thumb down 0

      jitka
      Odpověděl 26.1.2012 v 21:59

      mě zas nefunguje variabilní referenčni je psané na smlouvě

      [Odpovědět na názor]

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Jožka
      Odpověděl 16.2.2013 v 14:54

      Máte ho uvedeno na faktuře. Dokonce patrně dvakrát. Měla byste jej mít i ve smlouvě. Nemám ji po ruce tedy nemohu tvrdit

      [Odpovědět na názor]

  8. Thumb up 1 Thumb down 0 Paclt
    Napsal(a) 15.10.2011 v 09:56

    Souhlasím s připomínkami. Včera jsem se snažila zaregistrovat na “ moje O2 „, ale nepovedlo se. Prý jsou mimo provoz. Snažila jsem se dozvědět za co platím 396,-Kč navíc. Volala jsem několikrát na linku *11 a dozvěděla jsem se akorát, že mi pošlou výpis za 90,- Kč. Chtěla jsem přestoupit k jinému operátorovi a bylo mi řečeno, že mi smlouvu automaticky prodloužili bez mého vědomí a budu platit kauci ( téměř 3000,- ). Smlouvu ( z roku 2008) jsem do dnes neobdržela a kopii mi nepošlou, protože neznám IČ. P. Kopecká referenční číslo je na fa hned pod vaší adresou, ale poraďte mi někdo kde najdu identifikační číslo! Děkuji

    [Odpovědět na názor]

  9. Thumb up 0 Thumb down 2 Foit
    Napsal(a) 31.10.2011 v 14:37

    I já souhlasím,přihlásil jsem se-nepřihlásil?Při novém přihlašování mne to nepustilo přes mé číslo tel.-že prý už je registrované.Asi tam mají ….

    [Odpovědět na názor]

  10. Thumb up 1 Thumb down 0 Tana
    Napsal(a) 22.12.2011 v 20:13

    I mě to nejde se přihlásit.Přihlašovací jméno a heslo to nebere,nefunguje ani přihlášení nového hesla

    [Odpovědět na názor]

  11. Thumb up 0 Thumb down 0 Helena
    Napsal(a) 17.1.2012 v 06:37

    Přidávám se k reklamacím – viz výše uvedené. Žádám o zrušení elektronického způsobu vyúčtování!
    Zároveň žádám o dosavadní „papírové“ zasílání vyúčtování a to s okamžitou platností!!!

    [Odpovědět na názor]

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Jindřich Srb
      Odpověděl 17.1.2012 v 08:55

      Dobrý den, s požadavkem se obraťte přímo na O2, my o tom pouze informujeme :) Za papírové vyúčtování ale budete platit min. 10kč měsíčně, které vám operátor připočte k sumě.

      [Odpovědět na názor]

  12. Thumb up 2 Thumb down 0 Petr Beneš
    Napsal(a) 10.2.2012 v 10:06

    Dobrý den, jsem novým uživatelem. Když to čtu, tak tomu nemohu věřit….proč tedy spouštíte nefunkční službu…..

    [Odpovědět na názor]

  13. Thumb up 0 Thumb down 0 bohous
    Napsal(a) 2.3.2012 v 09:15

    Ja sem se zaregistroval na Mojeo2 a zridil e-ucet vse v pohode vypisy i faktury ,a pokud chcete nekdo podrobny vypis volani musite si dat zaktivovat

    [Odpovědět na názor]

  14. Thumb up 0 Thumb down 0 bohous
    Napsal(a) 2.3.2012 v 09:17

    Ja sem se zaregistroval na Mojeo2 a zridil e-ucet vse v pohode vypisy i faktury ,a pokud chcete nekdo podrobny vypis volani musite si dat zaktivovat ,jeste bych snad dodal ,ze musite rozlisovat nefiremni a fyremni zakazniky

    [Odpovědět na názor]

  15. Thumb up 0 Thumb down 0 bohuslava krupičková
    Napsal(a) 14.6.2012 v 12:51

    prosila bych poslat výpis účtu o2.Děkuji krupičková

    [Odpovědět na názor]

  16. Thumb up 0 Thumb down 0 Hana Drašnarova
    Napsal(a) 18.7.2012 v 17:57

    vyúčtování za telefon

    [Odpovědět na názor]

      Thumb up 1 Thumb down 0

      Ciznerová Jarmila
      Odpověděl 20.11.2012 v 00:33

      Prosím o měsíční vyúčtování telefonu o2 výpis účtu. Děkuji.

      [Odpovědět na názor]

  17. Thumb up 0 Thumb down 0 tellefonista
    Napsal(a) 12.2.2013 v 11:59

    chtějí číslo na mobil?? tak to zrovna, aby zase měli kam volat a votravovat

    [Odpovědět na názor]

  18. Thumb up 0 Thumb down 0 kolíňák
    Napsal(a) 19.2.2013 v 17:37

    jsem snad hloupý,ale přihlásit mi nejde problém.

    [Odpovědět na názor]

  19. Thumb up 1 Thumb down 0 kačer
    Napsal(a) 9.4.2013 v 13:44

    při zadání maelu a tel.čísla nejde přihlasit na mojeo2 e-ucet

    [Odpovědět na názor]

  20. Thumb up 2 Thumb down 0 koudelka1
    Napsal(a) 2.6.2013 v 16:10

    nemohu se dostat na můj účet.Pořád mi to píše špatné heslo.Co s tím.

    [Odpovědět na názor]

  21. Thumb up 0 Thumb down 0 Radešinský
    Napsal(a) 5.6.2013 v 22:45

    velký problém dostat se na učet zadám potřebné data a nic
    poradte jak s toho kruhu ven.?

    [Odpovědět na názor]

  22. Thumb up 1 Thumb down 0 alena rojčová
    Napsal(a) 12.8.2013 v 16:59

    nemohu se dostat na svůj účet mám mít k němu stále přístup proč a jak na to

    [Odpovědět na názor]

  23. Thumb up 1 Thumb down 0 jiřina obdržalová
    Napsal(a) 16.9.2013 v 14:09

    Vážení ,stížnosti je mnoho připojuji se také,protože vaše služba je nefunkční a přeji si zasílat faktury poštou a to od příštího měsíce od doby ,kdy jste mi udělali změnu tarifu,jsem nespokojená protože volám stejně a platím vice.Poskytněte mi informaci zda je možné od vás odejít bez sankcí děkuji Obdržalová Jiřina.

    [Odpovědět na názor]

  24. Thumb up 0 Thumb down 0 Vaclav BENES
    Napsal(a) 30.10.2013 v 12:46

    Zadam o elektronicke vyuctovani telefonu c.774902774. DEKUJI

    [Odpovědět na názor]

  25. Thumb up 0 Thumb down 0 Panek
    Napsal(a) 3.11.2013 v 22:44

    Tak jako shora uvedení uživatelé , nemohu se spolehlivě dostat na svůj účet , až jsem již dávno přihlášený .
    Myslím, že tato inovace se Vám nepovedla.

    [Odpovědět na názor]

  26. Thumb up 0 Thumb down 0 Jiří Hasan
    Napsal(a) 8.11.2013 v 15:46

    Nemohu se celý den dostat na stránky, abych si mohl ´kontrolovat provolané minuty a nahlédnout na vyúčtování a fakturu. Zřejmě byla provedena nějaká inovace – stále mi to hláší, že nesouhlasí přihlašovací údaje. Žádám o zprávu, jak se mohu dostat ke svým fakturám a kontrole hovorů. Proč stále měníte něco, co dosud fungovalo? Děkuji za rychlé vyřízení. J.Hasan

    [Odpovědět na názor]

  27. Thumb up 0 Thumb down 0 petruše glasová
    Napsal(a) 12.11.2013 v 12:24

    Nemohu se opakovaně dostat na vyúčtování moje o2.Nemám přehled za co platím.Zprávy o blížícím se vyčerpání volných minut mi taky nechodí.mám smlouvu od května 2013,za jakých podmínek mohu od vás odejít? děkuji glasová

    [Odpovědět na názor]

  28. Thumb up 0 Thumb down 0 kupecký jozef
    Napsal(a) 19.11.2013 v 16:40

    u mně je to samé,když se potřebuji dostat do samoobsluhy a podívat se na elektronické vyučtování,tak mi to převážně nefunguje,nejsem s tím vůbec spokojen a v důsledku toho,taky uvažuji o odchodu od o2TV

    [Odpovědět na názor]

  29. Thumb up 0 Thumb down 0 kupecký jozef
    Napsal(a) 19.11.2013 v 16:43

    to máte tolik zákazníků,že vám to nestojí za to si u nich udržet spokojenost s O2 ???díváte se na výše uvedené dotazy a vážné připomínky????

    [Odpovědět na názor]

  30. Thumb up 0 Thumb down 0 Marta Ambrosová
    Napsal(a) 4.12.2013 v 07:16

    Několikrát sem se pokoušela zrušit papírové faktury i přes Vaši prodejnu leč marně. Při poslední návštěvě v prodejně mi řekli, že požadavek je zadán, ale papírové vyúčtování chodí stále. Co tedy udělat aby jste zasílali vyúčtování jen elektronické?

    [Odpovědět na názor]

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Marta Ambrosová
      Odpověděl 4.12.2013 v 08:04

      Několikrát jsem se pokoušela zrušit papírové faktury i přes Vaši prodejnu leč marně.Při poslední návštěvě v prodejně mi řekli, že požadavek je zadán, ale papírové vyúčtování chodí stále. Co tedy udělat aby jste zasílali vyúčtování jen elektronické?

      [Odpovědět na názor]

  31. Thumb up 0 Thumb down 0 Jiří Geriš
    Napsal(a) 12.12.2013 v 17:07

    Zatím jsem používal jiný mail – jak ho u Vás změnit ?

    [Odpovědět na názor]

  32. Thumb up 0 Thumb down 0 Ing.František Weysser
    Napsal(a) 13.12.2013 v 10:36

    Dne 12.12.2013 jste mi poslali sms s výzvou,abych zaplatil
    částku 359,-kč za provoz mojí telefonní stanice. Když si však porovnám Vaše vyúčtování za období 16.9.2013 až 15.10.2013 zjištuji,že se sice shodují čísla účtu O2, ale zcela odlišné je číslo nového variabilního symbolu.Byl by tedy problém mi po internetu zaslat fakturu za měsíc prosinec 2013, kterou si mohu pro moji banku na PC vykopírovat bez jakýchkoli problémů ? Nemám totiž možnost zkontrolovat, že požadovaná platba příjde tam, kam má.

    [Odpovědět na názor]

  33. Thumb up 0 Thumb down 0 Joska
    Napsal(a) 21.12.2013 v 13:32

    Jo je to pravda,přes eru to vůbec nejde ale hlavně že pořád nabízí nové tsrify a pod.

    [Odpovědět na názor]

  34. Thumb up 1 Thumb down 0 Vladimír
    Napsal(a) 14.1.2014 v 09:57

    Dobrý den, s politováním vám musím oznámit, že mám s přihlášením stejné potíže jako řada jiných uživatelů. Do dnešního dne jsem problémy neměl a rád bych věřil, že se vám je podaří brzy odstranit a neztratíte tak důvěru „starších“ uživatelů.

    [Odpovědět na názor]

  35. Thumb up 0 Thumb down 0 Viktor
    Napsal(a) 16.1.2014 v 10:52

    Firma o2 se žene do zahuby samé novinky posledni dobou poslední rok se nic nedozvite nikdo vam neporadi v ničem sami EROR pořád se jen vimlouvaji pomalu i ma firma diky o2 pomalu EROR KONEC

    [Odpovědět na názor]

  36. Thumb up 0 Thumb down 0 flaska miloslav
    Napsal(a) 19.1.2014 v 17:39

    mam na mobylu zpravy z cisla 90033. chtel bych se jich zbavit ale nevim jak. jakmile zmacknu cist jsem o 90 kc chudsi. 2krat jsem to udelal a ted nevim jak dal . pomozte mi s vymazanim dekuji

    [Odpovědět na názor]

  37. Thumb up 0 Thumb down 0 Jana
    Napsal(a) 20.1.2014 v 14:25

    Už přes rok jsem neměla problémy s přihlašováním,ale teď se tam nedostanu kdybych se zbláznila,co se to tam u vás děje,dejte to do pořádku,ať se člověk dostane ke svému vyúčtování,pokud nastaly změny,tak byste nás mohli informovat.

    [Odpovědět na názor]

  38. Thumb up 0 Thumb down 0 aleš
    Napsal(a) 20.1.2014 v 20:49

    Tři měsíce jsem dostával pouze upozornění sms kolik mám platit,výpis žádný.Po upozornění a žádosti o podrobný výpis,mi přišli výpisy tři v jeden den,leč obyč.Tvrdí,že poslali podrobné a tudíž platím 360 kč,s tím,že mi je dodatečně pošlou.(už jsou mi na nic)Uhradit samozřejmně jsem povinen(SNAŽILI SE TO SVÁDĚT I NA POŠTU-HOVADINA)Není u tohoto operátora něco prohnilého?Spousta lidí odchází,nerad ale asi půjdu také.

    [Odpovědět na názor]

  39. Thumb up 0 Thumb down 2 Iva Kotková
    Napsal(a) 27.1.2014 v 20:04

    Po aktualizaci webové stránky moje o2 se mi přes marné pokusy nepodařilo otevřít údaje o vyúčtování, systém hlásí, ze ID (uživatelské jméno) v kombinaci s dříve používaným heslem je neplatné a já neznám způsob, jak se přihlásit na svůj účet.můžete mi pomoci?

    [Odpovědět na názor]

  40. Thumb up 0 Thumb down 0 frantisek
    Napsal(a) 30.1.2014 v 14:00

    Mám přesně tentýž problém jako paní Iva Kotková.
    Operátoři mi několikrát zaslali kód ke změně hesla, heslo jsem si změnil a stejně to nepomohlo.
    Dostanu se pouze do vyúčtování za mobil – ze kterého přepošlu obdržený kód. Operátoři mi tvrdí, že se mám přepnout na pevnou, tu možnost však obrazovka nenabízí.Sami s tím prý nemohou nic dělat.
    Vyúčtování za pevnou linku je stále nedostupné.
    Po třech letech používání e-účtu zase krok zpět.
    Pomůže mi konečně někdo z O2, nebo mi to budou zase pouze „okecávat“ z KAL centra_?

    [Odpovědět na názor]

  41. Thumb up 1 Thumb down 0 Petr
    Napsal(a) 7.2.2014 v 10:08

    Je to stále horší!! Nejdříve to trvalo, než mi zprovoznili účet a teď v tom novém , můj účet najednou neexistuje!! Zkouší naší trpělivost!! Copak člověk má čas stále řešit jejich bor…?!!! Nechají si to zaplatit, tak ať to alespoň funguje!! Je to nehoráznost!!!!

    [Odpovědět na názor]

  42. Thumb up 1 Thumb down 0 Marie
    Napsal(a) 10.2.2014 v 18:04

    Přečetla jsem si uveřejněné názory a plně s nimi souhlasím,mám stejný problém urgovala jsem tento problém osobně v prodejnách o 2 několikrát a žádná náprava!

    [Odpovědět na názor]

  43. Thumb up 0 Thumb down 0 frantisek
    Napsal(a) 10.2.2014 v 21:18

    Konečně to funguje.
    Tím jsem ale zjistil, že při mém dotazu 16.1.2014 na operátory, mne přepojili na jejich „Zákaznickou linku DATART, 810 328 278,“ která je však placená a nevztahují se na ni volné mninuty a je placená, čili zase podraz.

    [Odpovědět na názor]

  44. Thumb up 0 Thumb down 0 Jan Machů
    Napsal(a) 18.2.2014 v 11:10

    nemohu již druhý den přihlásit se k učtu poradte jak se tam dostat díky

    [Odpovědět na názor]

  45. Thumb up 0 Thumb down 0 Vladimír Šorf st.
    Napsal(a) 17.3.2014 v 17:18

    Mám stejné problémy jako mnoho dalších v předešlém seznamu.
    Váš požadavek na elektronické vyúčtování s požadovanými údaji
    jsem odeslal již 2x Dodnes však nemám nic jen platím..Móóc se
    mi to nelíbí. Co mám dělat? Děkuji za odpověď.

    [Odpovědět na názor]

  46. Thumb up 0 Thumb down 0 Antonín Kubíček
    Napsal(a) 24.3.2014 v 15:49

    Rok se bez problému přihlašuji a kontroluji si čerpání svých tarifů. Nyní nefunguje nic. To je nedobré svědectví o úrovni operátora.

    [Odpovědět na názor]

Přidat komentář