O2 se omlouvá za výpadek sítě v den Státního svátku
Všude ve světě je zvykem, že v případě rozsáhlého výpadku mobilních sítí se operátor omluví nějakou kompenzací. V Česku to neplatí, stačí strohé oznámení, nic víc.
Postihl vás v den Státního svátku, 17. listopadu 2010, výpadek sítě O2? Nemohli jste se dovolat nebo někdo vám? Pak se vám O2 omlouvá skrze svůj Facebook profil. Nic víc nečekejte, odškodnění se konat nejspíše nebude. Zpráva zní následovně:
„Omlouváme se všem našim zákazníkům za výpadek mobilních hlasových služeb dne 17.11., který se podařilo ve všech lokalitách odstranit zhruba v 19 hodin. Výpadek serveru Facebook.com, který zaznamenali někteří uživatelé v ČR nebyl způsoben závadou na straně O2“.
Od operátora bychom očekávali rozhodně víc. Pro toho, kdo konal pracovní povinnosti a nemohl během dne takřka cokoliv vyřídit a mohl mu tak ujít slušný zisk, je to vysloveně výsměch. Rád bych viděl, jak by se zachovalo O2, kdyby bylo na straně poškozených. Už by padaly trestní oznámení… A ještě jeden dodatek – neříkal náhodou tiskový mluvčí, Martin Žabka, v televizních novinách, že vše bylo v pořádku v 15 hodin?