Včera otevřelo české zastoupení společnosti Telefónica O2 největší a nejmodernější prodejnu v ČR. Místo nazvané O2 Experience Centre se nachází na pražském Chodově, a najdete zde zónu digitální domácnosti, slevy, nové telefony i kvalifikované pracovníky.
O2 Experience Centre je místem, které překvapí každého návštěvníka. Má originální uspořádání, moderní design a hlavně na dosud největší ploše všechny telekomunikační novinky na jednom místě k vyzkoušení. Nová prodejna poprvé uvítala své zákazníky 20. dubna 2012. V následujících týdnech je pro návštěvníky připraveno několik cenově zvýhodněných nabídek a dlouhodobě řada pravidelných tématických akcí.
“Díky špičkovému týmu prodejny a O2 Guru specialistům poskytneme našim zákazníkům zkušenost, která naplní a předčí jejich očekávání,” říká Jan Karas, ředitel pro retailové prodejní kanály společnosti Telefónica. “Lidé se chtějí seznamovat s novými technologiemi, a proto jsou v O2 Experience Centru k dispozici všechny nejmodernější telefony včetně tabletů a ultrabooků. Standardní nabídku telefonů jsme rozšířili o několik speciálních modelů jen pro tuto prodejnu. V zóně digitální domácnosti si může zákazník naživo vyzkoušet vzájemné propojení telefonu s televizí, tabletem i herní konzolí. Návštěvníci se tak dostanou do další dimenze využití současných moderních technologií,” dodává Jan Karas.
Uvedená zvýhodnění budou platná vždy v následujících dnech: 25. – 27.4., 2. – 3.5., 9. – 10.5. a 16. – 17.5. 2012. Na závěr několik zajímavostí. O2 stihlo prodejnu vybudovat za 51 dní, přičemž spotřebovalo 12 000 Kg materiálu, z toho 16 Km kabeláže, 600 m² sádrokartonu, 3 500 m nosníků, 14 bezpečnostních kamer, 200 zásuvek a 20 počítačů, serverů a routerů.
Včera otevřelo české zastoupení společnosti Telefónica O2 největší a nejmodernější prodejnu v ČR. Místo nazvané O2 Experience Centre se nachází na pražském Chodově, a najdete zde zónu digitální domácnosti, slevy, nové telefony i kvalifikované pracovníky.
O2 Experience Centre je místem, které překvapí každého návštěvníka. Má originální uspořádání, moderní design a hlavně na dosud největší ploše všechny telekomunikační novinky na jednom místě k vyzkoušení. Nová prodejna poprvé uvítala své zákazníky 20. dubna 2012. V následujících týdnech je pro návštěvníky připraveno několik cenově zvýhodněných nabídek a dlouhodobě řada pravidelných tématických akcí.
“Díky špičkovému týmu prodejny a O2 Guru specialistům poskytneme našim zákazníkům zkušenost, která naplní a předčí jejich očekávání,” říká Jan Karas, ředitel pro retailové prodejní kanály společnosti Telefónica. “Lidé se chtějí seznamovat s novými technologiemi, a proto jsou v O2 Experience Centru k dispozici všechny nejmodernější telefony včetně tabletů a ultrabooků. Standardní nabídku telefonů jsme rozšířili o několik speciálních modelů jen pro tuto prodejnu. V zóně digitální domácnosti si může zákazník naživo vyzkoušet vzájemné propojení telefonu s televizí, tabletem i herní konzolí. Návštěvníci se tak dostanou do další dimenze využití současných moderních technologií,” dodává Jan Karas.
Uvedená zvýhodnění budou platná vždy v následujících dnech: 25. – 27.4., 2. – 3.5., 9. – 10.5. a 16. – 17.5. 2012. Na závěr několik zajímavostí. O2 stihlo prodejnu vybudovat za 51 dní, přičemž spotřebovalo 12 000 Kg materiálu, z toho 16 Km kabeláže, 600 m² sádrokartonu, 3 500 m nosníků, 14 bezpečnostních kamer, 200 zásuvek a 20 počítačů, serverů a routerů.