Podle nejnovější zprávy letos Sony vstupuje do tzv. třetí kapitoly svých produktových řad. Konkrétně se má japonský výrobce až do roku 2018 zaměřovat už jen na novou řadu telefonů Xperia X a dost možná tak upustit od všech ostatních řad, tedy Xperia Z, Xperia C a Xperia M.
Zdá se, že Sony vsadí počínaje dnešním rokem vše na poli telefonů pouze na “jedinou kartu”. Všechny jeho telefony by měly patřit do nejnovější řady Xperia X, která v současné době zahrnuje tři modely: X, X Performance a XA. Prezentují se zatím jako stylové smartphony se špičkovými fotoaparáty. Otázkou však zatím zůstává, za jakou cenu se budou prodávat. To byl totiž u předchozích modelů hlavní kámen úrazu…
Japonský výrobce má podle dalších uniklých materiálů používat jednotnou tvář s charakteristickým písmenkem “X” pro nadcházející marketingové aktivity. Například bychom se měli dočkat v televizních reklamách, katalozích, reklamních materiálech, samozřejmě na prodejnách a na dalších místech. Až čas ale ukáže, zda výrobce udělal správné rozhodnutí “vsadit” vše na jednu modelovou řadu – například u iPhonu se to ale vyplácí, tak proč ne zrovna u Sony?
zdroj: eprice
Podle nejnovější zprávy letos Sony vstupuje do tzv. třetí kapitoly svých produktových řad. Konkrétně se má japonský výrobce až do roku 2018 zaměřovat už jen na novou řadu telefonů Xperia X a dost možná tak upustit od všech ostatních řad, tedy Xperia Z, Xperia C a Xperia M.
Zdá se, že Sony vsadí počínaje dnešním rokem vše na poli telefonů pouze na “jedinou kartu”. Všechny jeho telefony by měly patřit do nejnovější řady Xperia X, která v současné době zahrnuje tři modely: X, X Performance a XA. Prezentují se zatím jako stylové smartphony se špičkovými fotoaparáty. Otázkou však zatím zůstává, za jakou cenu se budou prodávat. To byl totiž u předchozích modelů hlavní kámen úrazu…
Japonský výrobce má podle dalších uniklých materiálů používat jednotnou tvář s charakteristickým písmenkem “X” pro nadcházející marketingové aktivity. Například bychom se měli dočkat v televizních reklamách, katalozích, reklamních materiálech, samozřejmě na prodejnách a na dalších místech. Až čas ale ukáže, zda výrobce udělal správné rozhodnutí “vsadit” vše na jednu modelovou řadu – například u iPhonu se to ale vyplácí, tak proč ne zrovna u Sony?
zdroj: eprice