Nová tvář Sony? Japonský výrobce zachová už jen řadu Xperia X

Podle nejnovější zprávy letos Sony vstupuje do tzv. třetí kapitoly svých produktových řad. Konkrétně se má japonský výrobce až do roku 2018 zaměřovat už jen na novou řadu telefonů Xperia X a dost možná tak upustit od všech ostatních řad, tedy Xperia Z, Xperia C a Xperia M.

sony-xperia-x-2016-obr1

Zdá se, že Sony vsadí počínaje dnešním rokem vše na poli telefonů pouze na “jedinou kartu”. Všechny jeho telefony by měly patřit do nejnovější řady Xperia X, která v současné době zahrnuje tři modely: X, X Performance a XA. Prezentují se zatím jako stylové smartphony se špičkovými fotoaparáty. Otázkou však zatím zůstává, za jakou cenu se budou prodávat. To byl totiž u předchozích modelů hlavní kámen úrazu…

Japonský výrobce má podle dalších uniklých materiálů používat jednotnou tvář s charakteristickým písmenkem “X” pro nadcházející marketingové aktivity. Například bychom se měli dočkat v televizních reklamách, katalozích, reklamních materiálech, samozřejmě na prodejnách a na dalších místech. Až čas ale ukáže, zda výrobce udělal správné rozhodnutí “vsadit” vše na jednu modelovou řadu – například u iPhonu se to ale vyplácí, tak proč ne zrovna u Sony?

zdroj: eprice

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Nová tvář Sony? Japonský výrobce zachová už jen řadu Xperia X

Podle nejnovější zprávy letos Sony vstupuje do tzv. třetí kapitoly svých produktových řad. Konkrétně se má japonský výrobce až do roku 2018 zaměřovat už jen na novou řadu telefonů Xperia X a dost možná tak upustit od všech ostatních řad, tedy Xperia Z, Xperia C a Xperia M.

sony-xperia-x-2016-obr1

Zdá se, že Sony vsadí počínaje dnešním rokem vše na poli telefonů pouze na “jedinou kartu”. Všechny jeho telefony by měly patřit do nejnovější řady Xperia X, která v současné době zahrnuje tři modely: X, X Performance a XA. Prezentují se zatím jako stylové smartphony se špičkovými fotoaparáty. Otázkou však zatím zůstává, za jakou cenu se budou prodávat. To byl totiž u předchozích modelů hlavní kámen úrazu…

Japonský výrobce má podle dalších uniklých materiálů používat jednotnou tvář s charakteristickým písmenkem “X” pro nadcházející marketingové aktivity. Například bychom se měli dočkat v televizních reklamách, katalozích, reklamních materiálech, samozřejmě na prodejnách a na dalších místech. Až čas ale ukáže, zda výrobce udělal správné rozhodnutí “vsadit” vše na jednu modelovou řadu – například u iPhonu se to ale vyplácí, tak proč ne zrovna u Sony?

zdroj: eprice

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."