Mobilní internet od T-Mobile – vstřícný krok k zákazníkům

Jakub Vrbacký

Operátor T-Mobile reaguje na rostoucí podíl chytrých telefonů mezi uživateli chytrým krokem. Zároveň se chlubí velkými čísly svých zákazníků, kteří využívají služeb internetu.

Samsung Galaxy A56 5Gpixel-counter

800 000 lidí za jeden rok

To je číslo odpovídající počtu těch, kdo si za první rok existence služby „Internet na den“ tuto službu aktivovali. Celkově využívá služeb internetu přes milion zákazníku T-Mobilu. Lidé také chtějí platit méně, a proto stále více využívají pevného denního nebo měsíčního účtování, které je určeno pro tarifní i Twist zákazníky a dává jim naprostou jistotu, kolik za surfování utratí. Zákazníci si tak mohou užívat mobilní internet bez starostí.

Úplné využití chytrého telefonu si dnes bez datového balíčku nelze představit. Čím dál více zákazníků si kromě toho uvědomuje, že datové přenosy za pevnou cenu pomáhají chránit jejich peněženku před neočekávanými výdaji,“ říká Jiří Hašek, ředitel řízení kategorie a produktů společnosti T-Mobile, a doplňuje: „Účtování podle objemu přenesených dat je v dnešní době rozšíření mobilního internetu již minulostí.“

Automaticky zaplatíme méně

Stále ještě existují zákazníci, kteří mají nastaveno účtování podle objemu přenesených dat. Ti mohou být – například po pořízení chytrého telefonu, který si neustále stahuje nové informace, maily, synchronizuje, aktualizuje widgety atd.  – nepříjemně zaskočeni výší svého účtu za mobilní internet. Počet těchto případů roste a T-Mobile eviduje měsíčně zhruba 6500 dotazů na toto téma. Právě proto, aby T-Mobile ochránil zákazníky před nepříjemným překvapením nad výší účtů za mobilní data, zahájí v nejbližších dnech převod všech uživatelů, kteří mají nastaveno účtování dle objemu přenesených dat, na Internet v mobilu na den. S ním zaplatí za surfování 24 korun s DPH za 24 hodin.

Převod bude probíhat postupně: Nejprve se dočkají ti, kteří zatím mobilní internet nevyzkoušeli. Aktivní uživatelé, kteří v současné době platí podle objemu přenesených dat, budou o chystaném kroku s dostatečným časovým předstihem informováni. Například prostřednictvím SMS, telefonátu ze Zákaznického centra T-Mobile, na faktuře či dopisem. Je pak zcela na jejich uvážení, zda budou chtít Internet v mobilu na den aktivovat, či zůstanou u původního systému účtování.

Každý zákazník může přejít na původní způsob účtování kdykoli, zavoláním na zákaznické centrum nebo prostřednictvím SMS ve tvaru „IDEN D“ na 4603. „Našim zákazníkům chceme nabídnout bezpečnou variantu účtování, ale je samozřejmě na zákazníkovi samotném, které možnosti dává přednost,“ uzavírá Hašek.

Sledujte nás v Google Zprávách

Komentáře

Samsung Galaxy A56 a A36 5Gpixel-counter

Nejnovější články