Microsoft proti Googlu: v obchodu otevřel sekci „Scroogled“
Již nějakou dobu probíhá kampaň Microsoftu, ve které se snaží všemožnými způsoby „varovat“ před strýčkem Googlem. Až do dnešního dne se jednalo vesměs o posměšné obrázky či webové stránky. Ale nyní se dostala kampaň Stroogled na jiný level…
Samsung proti Applu či BlackBerry. Nokia proti všem. Pokud jste si mysleli, že války mezi giganty jako jsou Microsoft, Apple, Google či Samsung končí buď u soudu či posměšným výrokem, tak jste se mýlili. Microsoft se totiž rozhodl, že když už proti Googlu neuspěje ani ve vyhledávání, ani v mobilních zařízeních, začne proti němu zbrojit. A to doslova.
Microsoft totiž spustil na jejich Storu sekci s podtitulem „Stroogled“, a v něm prodává opravdová trička, mikiny, hrnky či kšiltovky s anti-Google tématikou. Jestli vám to přijde jako hloupý žert, není tomu tak. O to zajímavější je to vzhledem k tomu, že Microsoft si na Google neustále stěžuje a staví se do role toho dobrého, zejména pokud jde o chabou či nulovou podporu Windows Phone právě ze strany Googlu.
Oproti posměšným reklamám a sloganům je prodej skutečných předmětů opravdu masivní, agresivní útok a bude zajímavé sledovat nejen, jak zareaguje samotný Google, ale také jak zareagují obyčejní smrtelníci. Zatím převažují negativní a hodně kritické reakce směrem k pánům z Redmondu a já se nemohu než přidat, protože toto se nedá nazvat jinak než zoufalost.
Pokud byste snad přeci jen měli zájem si nějaký „upomínkový“ předmět koupit, můžete tak učinit přímo na Storu v sekci Stroogled. Za 8 dolarů můžete mít hrníček, za 12 dolarů tričko…
zdroj: Windows Store, PhoneArena