Méně je více, říká marketingový šéf Applu na adresu iPhonů

Luboš Srb

Phil Schiller, který v Applu pracuje jako šéf marketingu, se na letošní vývojářské konferenci WWDC 2015 vyjádřil k několika zajímavým bodům svých produktů. V principu tvrdí, že méně je více a také si myslí, že je důležité riskovat.

Tip: iOS 9 prodlouží výdrž baterie u iPhonů a iPadů až o 3 hodiny

iPhony prý zůstanou tenké, ačkoliv to při současných technologiích a neustále náročnějších funkcích u nich znamená zpravidla kratší výdrž na jedno nabití. Apple se nebude vydávat cestou, kdy by jednoduše navýšil kapacitu baterie za účelem prodloužení výdrže. Vysvětluje to tím, že produkty, které jsou s větší baterií, jsou také tlustší a těžší, navíc jejich nabití trvá ještě déle.

Dalším bodem bylo okomentování situace, kdy Apple už od roku 2010 nabízí menší 16 GB paměťovou variantu iPhonu, přičemž dnes používáme soubory výrazně větší velikosti, než před zmíněnými několika lety. Podle marketingového šéfa Applu to však vůbec nevadí, když svět směřuje ke cloudovému řešení, kdy stačí menší úložné prostory v zařízeních a naopak je potřeba rychlejšího připojení k internetu apod.

A do třetice se mluvilo o novém standardu USB typu C, který Apple poprvé využil poměrně nečekaně u svého nového MacBooku. Důvodem není nic jiného, že společnost musí riskovat, aby přinesla něco úžasného, a ne jen vše, co se od ni očekává. Tento princip tak zřejmě Apple bude uplatňovat také u dalších produktů.

via: the verge


Autor článku

Luboš Srb - Šéfredaktor

Luboš píše o technologiích s důrazem na užitečnost pro čtenáře. Od roku 2007 publikoval přes 8 000 článků, začínal jako zakladatel magazínu Mobilizujeme.cz. V osobním životě sází na produkty od Applu a Tesly.


Komentáře


Nejnovější články