Marketingová společnost žádá Apple o přeskočení názvu iPhone 6S

Pavel Kreuziger

Na obří obrazovce na newyorském Times Square se zobrazuje žádost společnosti Apple, aby vynechala iPhone 6S a přešla rovnou na iPhone 7.

Samsung Galaxy A56 5Gpixel-counter

6S Marketing iPhone
6S Marketing iPhone

Zadavatelem reklamy, který zároveň zaparkoval malý nákladní automobil se stejnou žádostí před jeden z místních obchodů Apple, je malá marketingová společnost nazvaná 6S Marketing. Její šéf Chris Breikss prozradil, že svou firmu pojmenoval 6S, protože to zní jako anglické slovo značící úspěch – success. Na název přišel, když zahlédl Mercedes s registrační značkou SSS SSS. V mysli si to převedl na six-esses – tedy šest eS – což by se dalo s trochou kreativity přečíst podobně jako successes – úspěchy.

6S Marketing iPhone
6S Marketing iPhone

Zrekapitulujme si názvy, jaké Apple u svého vlajkového produktu využíval dosud. V roce 2009 byl odhalen model Apple iPhone 3GS a od té doby gigant z Cupertina každý druhý rok vydá zařízení se stejným designem jako předchozí model, přidá pár aktualizací a na konec názvu pak písmeno S. Viděli jsme to u iPhonu 4S (který poprvé přišel se Siri) a 5S. Letos bychom se měli dočkat více novinek, než je u S verzí iPhonu zvykem. Novou funkcí má být například Force Touch a hovoří se i o lepších fotoaparátech. Zařízení má mít navíc o něco vyšší kapacitu baterie a údajně dojde i ke zdvojnásobení operační paměti na 2 GB RAM.

Apple samozřejmě na Breikssovy rady nedá a s největší pravděpodobností zůstane u názvu iPhone 6S, což ovšem společnosti 6S Marketing jenom prospěje. Ostatně již potenciálním novým zákazníkům dokázala, že svou práci dělá dobře. Čehož je důkazem i tento článek.

Zdroj: Phone Arena

Sledujte nás v Google Zprávách

Komentáře

Samsung Galaxy A56 a A36 5Gpixel-counter

Nejnovější články