V dnešních dnech se stal historický okamžik. Snad poprvé za svou existenci bezchybný gigant z Cupertina uznal chybu. Své zákazníky navádí, aby používali služby konkurence.
Steve Jobs se nejspíš obrací v hrobě, jelikož to, co se stalo Applu, je pro cupertinské rodáky nepřípustné. Společně s novým iPhonem 5 přišel na trh i nový systém iOS 6. Apple se rozhodl nepodporovat konkurenci v podobě Google Map, které jsou v iPhonech nejčastěji používány.
Do iOS 6 vydali nové iMapy, ty se však s úspěchem minuly o kilometry daleko. Mapy dostaly do vínku špatné mapové podklady. Tudíž se při navigaci nejednou ztratí i sama navigace. Mapy se neshodují s názvy, v anglické verzi se například Zlín jmenuje Gotwaldov. Zákazníci si to samozřejmě nenechali líbit a hned se obrátili na Apple, ten překvapivě reagoval.
Tim Cook, CEO Applu, se veřejně omluvil a dokonce zákazníkům navrhl, aby využívali webové služby konkurentů, jako jsou například Bing, MapQuest, Google a Nokia.
Apple se ukázal v lidském světle, ačkoliv společnost této jejich filosofie a čistého štítu, upouští od své dokonalosti. Pokud chce být Apple Applem, jeho produkty musí fungovat na 100% již před jejich vydáním na trh.
V dnešních dnech se stal historický okamžik. Snad poprvé za svou existenci bezchybný gigant z Cupertina uznal chybu. Své zákazníky navádí, aby používali služby konkurence.
Steve Jobs se nejspíš obrací v hrobě, jelikož to, co se stalo Applu, je pro cupertinské rodáky nepřípustné. Společně s novým iPhonem 5 přišel na trh i nový systém iOS 6. Apple se rozhodl nepodporovat konkurenci v podobě Google Map, které jsou v iPhonech nejčastěji používány.
Do iOS 6 vydali nové iMapy, ty se však s úspěchem minuly o kilometry daleko. Mapy dostaly do vínku špatné mapové podklady. Tudíž se při navigaci nejednou ztratí i sama navigace. Mapy se neshodují s názvy, v anglické verzi se například Zlín jmenuje Gotwaldov. Zákazníci si to samozřejmě nenechali líbit a hned se obrátili na Apple, ten překvapivě reagoval.
Tim Cook, CEO Applu, se veřejně omluvil a dokonce zákazníkům navrhl, aby využívali webové služby konkurentů, jako jsou například Bing, MapQuest, Google a Nokia.
Apple se ukázal v lidském světle, ačkoliv společnost této jejich filosofie a čistého štítu, upouští od své dokonalosti. Pokud chce být Apple Applem, jeho produkty musí fungovat na 100% již před jejich vydáním na trh.