LG G3 boduje, v Koreji se prodává 3x lépe než Galaxy S5
Vypadá to, že jihokorejskému LG se konečně podařilo vystoupit ze stínu úspěšnějšího Samsungu. Jeho nejnovějšímu top modelu, LG G3, se ve své domovině nesmírně daří a svému úhlavnímu konkurentovi dává pořádně na frak.
Sotva týden staré LG G3 se prodává jako po másle. V úvodním týdnu po uvolnění na domácí trh se odhaduje, že nové majitele našlo každý den 25 až 30 tisíc „gé trojek“. Nejenže se jedná o dvojnásobek oproti předchozí vlajkové lodi, LG G2, ale zejména se jedná o naprostý debakl pro (zatím) lokální jedničku, Samsung. Jeho top modelu, Samsungu Galaxy S5, se totiž v úvodním týdnu neprodávalo více než 8 tisíc kusů denně.
Zejména vezmeme-li v potaz marketingovou sílu obou jihokorejských gigantů, jedná se o obrovské překvapení. Zatímco Samsung se i díky svému PR oddělení drží dlouhodobě a s výrazným náskokem na špičce výrobců telefonů, LG se ještě před nedávnem plácalo ve svých vlastních problémech a úbytku zákazníků, zejména díky tristní podpoře. To se částečně změnilo již s příchodem LG G2, avšak až nyní to vypadá, že se druhý největší jihokorejský výrobce, který se mezitím dostal do společnosti pěti nejúspěšnějších výrobců androidích telefonů, vyhrabal z vlastních problémů a pomalu se dostává na vrchol silnější, než kdy dříve. Zejména pro výrobce s omezenými výdaji na marketing se jedná o velké zadostiučinění a důkaz, že když je něco dobré, nepotřebuje to klasickou reklamu.
Bude tedy zajímavé sledovat, jak se zadaří novému LG G3 také v celosvětovém měřítku. Na „es pětku“ od Samsungu to asi (určitě) stačit nebude, avšak pro LG se může i tak jednat o výrazný návrat mezi ty úplně nejlepší.
zdroj: PhoneArena