Huawei mění logo, nejde však o reakci na teroristické útoky
Terostistické útoky v Bruselu otřásly tento týden s celou Evropou a například tuzemský Vodafone rychle přispěchal s pomocnou rukou v podobě snížení nákladů za volání do této destinace. Nezávisle na této události začala napříč svými pobočkami po celém světě měnit své logo čínská společnost Huawei, která svou značku převlékla do černobílých barev.
Tip: 2015: rok mobilní nudy. Zavedené výrobce už brzy zadupe Čína
Nové logo společnosti Huawei pro rok 2016 je de facto stejné, jako barevné logo předchozí – jen červenou barvu nahradil neutrální černý odstín. Z hlediska teorie barev totiž může červená barva působit zbytečně agresivně, což jistě u Huawei nechtěli. Na druhou stranu, právě čínští výrobci jsou mnohdy označováni za dravce díky jejich cenové politice. Můžeme tedy předpokládat, nebo spíše spekulovat, že se chce Huawei této nálepky zbavit a stát se spíše prémiovým výrobcem kvalitních produktů. Podobně jako Apple. Souhlasíte?
Autor článku

Technologie mě fascinují natolik, že jsem založil weby Mobilizujeme.cz, Elektrickevozy.cz a Inteligentnisvet.cz. Rád píši o všem, co má přínos pro čtenáře. Již od roku 2007, skrze více než 8 000 článků. Používám produkty od Applu a Tesly.
Technologie mě fascinují natolik, že jsem založil weby Mobilizujeme.cz, Elektrickevozy.cz a Inteligentnisvet.cz. Rád píši o všem, co má přínos pro čtenáře. Již od roku 2007, skrze více než 8 000 článků. Používám produkty od Applu a Tesly.