Facebook opravdu připravuje tlačítko “to se mi nelíbí”

Uživatelé již několik let volají po tlačítku “to se mi nelíbí”, které by logicky mělo mít svou pozici vedle tlačítka “to se mi líbí”. Facebook požadavky léta ignoroval, až do dnes. Bylo totiž oznámeno, že Facebook skutečně plánuje tuto funkci přinést a je velmi blízko k první testovací verzi.

dislike

Proč tuto funkci Facebook do teď neobsahoval? Je to velmi jednoduché, firma prostě nechce, aby bylo tlačítko využíváno k šikaně osob a už vůbec si nepřeje, aby tímto způsobem mohl někdo označovat sponzorované posty, tedy reklamy.

Nyní ovšem firma obrací, opravdu tuto funkcionalitu do své sociální sítě hodlá přidat. Zakladatel Facebooku, Mark Zuckerberg, dnes prohlásil následující: “Uživatelé volají po tlačítku, to se mi nelíbí, již několik let. Dnes je speciální den, protože dnes můžeme oznámit, že na této funkci pracujeme a velmi brzy jí budeme schopni uvést v testovacím režimu.”.

facebook

Nebyly sděleny detaily o funkci tlačítka. Podle Zuckerberga, je ovšem cílem Facebooku tuto funkci implementovat v trošku jiné rovině, než si nejspíš uživatelé představují. Tlačítko by mělo sloužit k vyjádření empatie. Představit si to můžete tak, že váš přítel sdělí nějakou smutnou zprávu a vy jí označíte právě tímto tlačítkem a vyjádříte mu tak svou podporu. Facebook rozhodně nechce, aby tlačítko sloužilo ke klasickému hodnocení postu, takto funguje například Reddit.

Bude pro vás toto tlačítko přínosem?

Zdroj: TheVerge

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Facebook opravdu připravuje tlačítko “to se mi nelíbí”

Uživatelé již několik let volají po tlačítku “to se mi nelíbí”, které by logicky mělo mít svou pozici vedle tlačítka “to se mi líbí”. Facebook požadavky léta ignoroval, až do dnes. Bylo totiž oznámeno, že Facebook skutečně plánuje tuto funkci přinést a je velmi blízko k první testovací verzi.

dislike

Proč tuto funkci Facebook do teď neobsahoval? Je to velmi jednoduché, firma prostě nechce, aby bylo tlačítko využíváno k šikaně osob a už vůbec si nepřeje, aby tímto způsobem mohl někdo označovat sponzorované posty, tedy reklamy.

Nyní ovšem firma obrací, opravdu tuto funkcionalitu do své sociální sítě hodlá přidat. Zakladatel Facebooku, Mark Zuckerberg, dnes prohlásil následující: “Uživatelé volají po tlačítku, to se mi nelíbí, již několik let. Dnes je speciální den, protože dnes můžeme oznámit, že na této funkci pracujeme a velmi brzy jí budeme schopni uvést v testovacím režimu.”.

facebook

Nebyly sděleny detaily o funkci tlačítka. Podle Zuckerberga, je ovšem cílem Facebooku tuto funkci implementovat v trošku jiné rovině, než si nejspíš uživatelé představují. Tlačítko by mělo sloužit k vyjádření empatie. Představit si to můžete tak, že váš přítel sdělí nějakou smutnou zprávu a vy jí označíte právě tímto tlačítkem a vyjádříte mu tak svou podporu. Facebook rozhodně nechce, aby tlačítko sloužilo ke klasickému hodnocení postu, takto funguje například Reddit.

Bude pro vás toto tlačítko přínosem?

Zdroj: TheVerge

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."