Boston chce prosadit prodej vlakových jízdenek pomocí mobilů
Tradiční firmy po celém světě začínají chápat, že smartphony a obecně mobily nemohou celou věčnost sloužit jen k telefonování, psaní zpráv, toulání po sociálních sítích či upravování fotografií. Konečně vzešla ze všech debat a dohadů myšlenka, která povede k realizaci prodeje vlakových jízdenek online přímo ve smartphonu. Jako první americké město bude tomuto režimu čelit s největší pravděpodobností Boston.
Tento program by se měl v americkém městě Boston rozjet nejspíše na podzim. Vyplývá to z informací provozovatele veřejné dopravy MBTA (Massachusetts Bay Transportation Authority), který celou věc aktuálně řeší. Spolupráci vede ještě s londýnskou společností Masabi, která provozuje a obstarává vše okolo prodeje vstupenek a jízdenek pomocí mobilních telefonů.
Celý projekt by měl hlavně snížit výdaje MBTA na provoz a pomoci cestujícím rychleji a pohodlněji kupovat své jízdenky. MBTA by tak ze svého 185 milionového rozpočtového deficitu mohlo nějakou tu částku ušetřit a zároveň umožnit technologiím další krok dopředu. Zákazníci budou moci pořizovat elektronické jízdenky díky aplikacím pro operační systémy iOS a Android. Nezůstanou pozadu ale ani telefony pod značkou BlackBerry.
Dali byste tomuto projektu zelenou?
zdroj: The Verge