Pokud někdo čekáte na levný iPhone, pak se zřejmě nikdy nedočkáte. Podle produktového marketingového manažera z Applu, Grega Joswiaka, není cílem firmy zvýšit podíl na trhu a bojovat tak tímto způsobem proti rozšířenému Androidu.
Greg Joswiak v rozhovoru na konferenci od Re/code řekl, že: “Apple udělal chybu, když v 90. letech minulého století vyráběl levné produkty za účelem zvýšit svůj podíl na trhu. Jenže nemůžete levnými produkty zvyšovat svůj podíl a zároveň uživatelskou zkušenost. Takovou chybu uděláte jednou za život, ne dvakrát.”
Leckdo už vloni čekal, že nový plastový iPhone 5C bude levnější. Ten ovšem jen nahradil předchozí model iPhone 5 a naopak druhý nově příchozí iPhone 5S ještě dále navýšil už tak vysokou cenu nové generace smartphonu cupertinské společnosti. Pokud chce dnes někdo koupit levný iPhone, musí hledat u starších generací nebo kupovat zkrátka bazarové zboží. Nové iPhony byly, jsou a stále budou jedny z nejdražších smartphonů na trhu.
Cílem Applu je prý dosáhnout u zákazníků co nejlepší uživatelské zkušenosti s produkty. Greg Joswiak dále uvedl, že: “Máme vyšší míru spokojenosti zákazníků než kdokoliv jiný.” A toho se chtějí u Applu i nadále držet. Není prý potřeba zvyšovat podíl na trhu, důležité je neustále zlepšovat uživatelskou zkušenost, protože věří, že se vždy najde někdo, kdo bude co nejlepší uživatelskou zkušenost vyhledávat. Na levný iPhone tedy můžete zapomenout, stejně tak jako na jiné produkty Applu.
Co na prohlášení marketingového manažera Applu říkáte? Má pravdu nebo si myslíte, že by naopak Apple měl přijít s levnějším iPhonem?
zdroj: Re/code
Pokud někdo čekáte na levný iPhone, pak se zřejmě nikdy nedočkáte. Podle produktového marketingového manažera z Applu, Grega Joswiaka, není cílem firmy zvýšit podíl na trhu a bojovat tak tímto způsobem proti rozšířenému Androidu.
Greg Joswiak v rozhovoru na konferenci od Re/code řekl, že: “Apple udělal chybu, když v 90. letech minulého století vyráběl levné produkty za účelem zvýšit svůj podíl na trhu. Jenže nemůžete levnými produkty zvyšovat svůj podíl a zároveň uživatelskou zkušenost. Takovou chybu uděláte jednou za život, ne dvakrát.”
Leckdo už vloni čekal, že nový plastový iPhone 5C bude levnější. Ten ovšem jen nahradil předchozí model iPhone 5 a naopak druhý nově příchozí iPhone 5S ještě dále navýšil už tak vysokou cenu nové generace smartphonu cupertinské společnosti. Pokud chce dnes někdo koupit levný iPhone, musí hledat u starších generací nebo kupovat zkrátka bazarové zboží. Nové iPhony byly, jsou a stále budou jedny z nejdražších smartphonů na trhu.
Cílem Applu je prý dosáhnout u zákazníků co nejlepší uživatelské zkušenosti s produkty. Greg Joswiak dále uvedl, že: “Máme vyšší míru spokojenosti zákazníků než kdokoliv jiný.” A toho se chtějí u Applu i nadále držet. Není prý potřeba zvyšovat podíl na trhu, důležité je neustále zlepšovat uživatelskou zkušenost, protože věří, že se vždy najde někdo, kdo bude co nejlepší uživatelskou zkušenost vyhledávat. Na levný iPhone tedy můžete zapomenout, stejně tak jako na jiné produkty Applu.
Co na prohlášení marketingového manažera Applu říkáte? Má pravdu nebo si myslíte, že by naopak Apple měl přijít s levnějším iPhonem?
zdroj: Re/code