Amazon si utahuje z Applu kvůli iPadu Air

Není to tak dávno, co Amazon představil svůj nejnovější tablet, Kindle Fire HDX 8.9, s vesměs špičkovými parametry. A nyní k tomu přidává i reklamu…

To, že mezi největšími výrobci mobilních zařízení panuje veliká nevraživost, je dobře známo, posledně to dokázal Microsoft u své protiGooglovské kampaně Scroogled. Ostatně Microsoft je v tomto typu kampaně vůbec zběhlý – jeho reklamy propagující tablety Surface a zesměšňování jejich protějšků od Applu jsou většině lidem dobře známé. Existují ovšem i výrobci, kteří si dokáží udržet grácii. Příkladem je například Nokia či právě Amazon.

https://www.youtube.com/watch?v=QhTl00uili4

Amazon vtipnou formou ukazuje, že jeho nový tablet, Kindle Fire HDX, je v několika důležitých parametrech lepší než jeho známější konkurent od Applu, iPad Air. Poukazuje na to, že Kindle Fire HDX je lehčí, disponuje displejem, který má o milion pixelů více než “Retina” displej (Fire HDX má rozlišení 2560 x 1600 px a jemnost 339 ppi, iPad Air “jen” 2048 x 1536 px s jemností 264 ppi) a hlavně, že je o více než 100 dolarů levnější.

To celé je umocněno falešným hlasem Jonyho Ive-a, designéra Applu, který s patřičným britským akcentem vyzdvihuje klíčové vlastnosti nového iPadu Air, proti čemuž vždy stojí zástupce Amazonu a dokazuje, že Kindle Fire HDX je v daném ohledu ještě lepší. Celá reklama tak působí spíše jako parodie, což je možná škoda.

Určitě je to zajímavý nápad a rozhodně je to lepší způsob, než agresivní reklamy Microsoftu, ale co si o tom myslíte vy? Není reklama příliš agresivní?

zdroje: TechCrunch, The Verge, DigitalTrends

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Amazon si utahuje z Applu kvůli iPadu Air

Není to tak dávno, co Amazon představil svůj nejnovější tablet, Kindle Fire HDX 8.9, s vesměs špičkovými parametry. A nyní k tomu přidává i reklamu…

To, že mezi největšími výrobci mobilních zařízení panuje veliká nevraživost, je dobře známo, posledně to dokázal Microsoft u své protiGooglovské kampaně Scroogled. Ostatně Microsoft je v tomto typu kampaně vůbec zběhlý – jeho reklamy propagující tablety Surface a zesměšňování jejich protějšků od Applu jsou většině lidem dobře známé. Existují ovšem i výrobci, kteří si dokáží udržet grácii. Příkladem je například Nokia či právě Amazon.

https://www.youtube.com/watch?v=QhTl00uili4

Amazon vtipnou formou ukazuje, že jeho nový tablet, Kindle Fire HDX, je v několika důležitých parametrech lepší než jeho známější konkurent od Applu, iPad Air. Poukazuje na to, že Kindle Fire HDX je lehčí, disponuje displejem, který má o milion pixelů více než “Retina” displej (Fire HDX má rozlišení 2560 x 1600 px a jemnost 339 ppi, iPad Air “jen” 2048 x 1536 px s jemností 264 ppi) a hlavně, že je o více než 100 dolarů levnější.

To celé je umocněno falešným hlasem Jonyho Ive-a, designéra Applu, který s patřičným britským akcentem vyzdvihuje klíčové vlastnosti nového iPadu Air, proti čemuž vždy stojí zástupce Amazonu a dokazuje, že Kindle Fire HDX je v daném ohledu ještě lepší. Celá reklama tak působí spíše jako parodie, což je možná škoda.

Určitě je to zajímavý nápad a rozhodně je to lepší způsob, než agresivní reklamy Microsoftu, ale co si o tom myslíte vy? Není reklama příliš agresivní?

zdroje: TechCrunch, The Verge, DigitalTrends

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."